معاون اول قوه قضائیه گفت: دستگاه قضایی با افرادی که به دنبال از بین بردن ارزش عفاف و حجاب هستند، برخورد قاطع خواهد داشت.

معاون اول قوه‌قضائیه: در مساله حجاب اقتدار پلیس هیچوقت نباید ضربه بخورد

حجت‌الاسلام محمد مصدق در مراسم تودیع و معارفه رئیس کل دادگستری استان که امروز در تالار برق منطقه‌ای کرمانشاه برگزار شد با بیان اینکه امروز موضوع حجاب در جامعه ما مطرح است گفت: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند حجاب یک واجب سیاسی، شرعی و فقهی است و شکی در آن وجود ندارد اما تعدادی می‌خواهند از این موضوع صف آرایی ایجاد کنند و مردم این مرز و بوم را دوقطبی کنند و یک طرف را محجبه و برخی دیگر را بدحجاب معرفی کنند اما رهبری به این موضوع راضی نیستند.

وی با اشاره به ضرورت انجام کار فرهنگی در دانشگاه‌ها و خارج از آن عنوان کرد: تعداد اندکی هستند که با ارتباط با بیگانگان می‌خواهند این موضوع ارزشی را از بین ببرند و قوه قضاییه با آن‌ها قاطعانه برخورد می‌کند.

مصدق با بیان اینکه اقتدار پلیس هیچوقت نباید ضربه بخورد گفت: نباید فردی در خیابان جلوی کیوسک پلیس به عمد روسری خود را بردارد و بخندد؛ در این صورت این پلیس نمی‌تواند نظم و امنیت را برقرار کند و ما صددرصد از پلیس حمایت می‌کنیم و اقتدار پلیس را مدنظر داریم.

وی با اشاره به اینکه ماه محرم فرصت بسیار مناسبی است که این فصل باز شود و با افراد بدحجاب گفت‌وگو کرد افزود: ما زمانی موفق هستیم که به جای دستگیری ۱۰ نفر، حجاب ۱۰ نفر را بهتر کنیم اما متأسفانه افراط و تفریط از هر دو طرف وجود دارد و نتیجه مورد دلخواه دشمن می‌شود؛ در صورتی که گاهی دوستان از تفریط خود سوءنیت ندارند اما در واقع خواست دشمن است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.