تمرین تیم فوتبال پرسپولیس در شرایطی پیگیری شد که علیرضا بیرانوند با تاخیر به تمرین رسید. علی نعمتی و میلاد سرلک هم جداگانه تمرین کردند.

بیرانوند با تاخیر رسید؛ نعمتی و سرلک جدا از سایر پرسپولیسی‌ها تمرین کردند

به گزارش قدس آنلاین تمرین تیم فوتبال پرسپولیس در شرایطی برگزار شد که سرمربی سرخ‌پوشان تهرانی قبل از این تمرین پاسخگوی سئوالات خبرنگاران بود. در این تمرین که علیرضا بیرانوندبا تاخیر در آن حضور یافت، علی نعمتی تنها و به صورت اختصاصی دور زمین دوید و چهار سنگربان جوان این تیم نیز تحت نظر ننکا تمرین کردند.

سرخپوشان ابتدا کارهای بدنسازی را زیر نظر لوسادا انجام دادند و سپس به دو گروه تقسیم شدند تا کارهای تاکتیکی را مرور کنند، پاسکاری‌های تحت فشار برنامه بعدی گل‌محمدی برای این تمرین بود.

جلسه تمرینی پرسپولیس زیر نور پرژکتورهای ورزشگاه کاظمی برگزار شد. این نخستین تمرین پرسپولیس در حضور اصحاب رسانه و خبرنگاران در فصل جدید بود، همچنین هواداران پشت درب ورزشگاه کاظمی بودند که با نظر گل‌محمدی به محل تمرین وارد و برای دقایقی بازیکنان را تشویق کردند.

سیدجلال حسینی هم در بخش‌هایی از تمرین مدافعان را راهنمایی می‌کرد، میلاد سرلک هم که امروز قرارداد خود را با پرسپولیس تمدید کرده بود با حضور در محل تمرین مورد استقبال کادر فنی قرار گرفت، او نیز به صورت اختصاصی دور زمین دوید.

سرخپوشان فردا یک بازی دوستانه مقابل شمش‌آذر قزوین خواهند داشت و پس از آن برای برپایی اردو راهی ترکیه می‌شوند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.