فرمانده انتظامی خراسان شمالی از دستگیری سارق سابقه دار با ۴۰۰ فقره سرقت کامپیوتر خودرو خبر داد.

اعتراف به ۴۰۰ فقره سرقت کامپیوتر خودرو در خراسان شمالی

به گزارش قدس آنلاین، سردار سعید مطهری زاده اظهار کرد: در پی وقوع چند مورد سرقت کامپیوتر خودرو در سطح استان به خصوص در بجنورد، بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه با اشرافیت اطلاعاتی پلیس و سرعت عمل ماموران پلیس آگاهی استان یک نفر سارق در این رابطه شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد، افزود: متهم در بازجویی های به عمل آمده به بیش از ۴۰۰ فقره سرقت کامپیوتر در سطح کشور اعتراف کرد.

این مقام ارشد انتظامی در استان با بیان اینکه تاکنون در این رابطه حدود ۱۲۰ نفر شاکی شناسایی شده اند، تصریح کرد: متهم که به سرقت کامپیوتر خودرو در استان های خراسان رضوی یزد اصفهان مرکزی قم و ...اعتراف کرده بود بعد از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و در نتیجه راهی زندان شد.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی با اشاره به اینکه اقدامات انتظامی برای دستگیری سایر همدستان این فرد با جدیت در دستور کار قرار دارد، از شهروندان خواست تا ضمن همکاری با پلیس در صورت اطلاع از هرگونه موارد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

اعتراف به ۱۷ فقره کلاهبرداری میلیاردی در شیروان

وی هم چنین از دستگیری کلاهبردار حرفه ای با ۱۷ فقره کلاهبرداری به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در شیروان خبر داد. 

مطهری زاده اظهار کرد: در پی شکایت تعدادی از کسبه شیروان، مبنی بر اینکه فردی با ارائه مدارک شناسایی جعلی اقدام به کرایه تجهیزات الکترونیکی کرده و در نهایت آن‌ها را عودت نداده و به فروش می رساند، موضوع در دستور کار ماموران کلانتری ۱۱ امام علی (ع) شیروان قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه ماموران با همکاری شکات پرونده و هم چنین انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی موفق شدند فرد مورد نظر را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه وی را دستگیر کنند، افزود: متهم در بازجویی‌های به عمل آمده به ۱۷ فقره کلاهبرداری در اکثر شهرستان‌های اطراف به ارزش ۲۰ میلیارد ریال اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی با بیان اینکه متهم بعد از تشکیل پرونده و تکمیل تحقیقات به مرجع قضائی معرفی شد، خاطرنشان کرد: کسبه و شهروندان همواره ضمن مراقبت از اسناد و مدارک خود و هم‌چنین توجه ویژه به هشدار ها و توصیه‌های پلیس، چنانچه از این گونه موضوعات اطلاع پیدا کردند، بلافاصله مراتب را برای بررسی بیشتر از طریق شماره تماس ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.