فرمانده انتظامی مشهد گفت: با تلاش ماموران کلانتری شهید" هاشمی نژاد" مشهد ۴ متهم به ۲۹ فقره سرقت کامپیوتر خودرو شناسایی و دستگیر شدند. 

دستگیری ۴ سارق کامپیوتر خودرو در مشهد 

به گزارش قدس خراسان، فرمانده انتظامی مشهد گفت: با تلاش ماموران کلانتری شهید" هاشمی نژاد" مشهد ۴ متهم به ۲۹ فقره سرقت کامپیوتر خودرو شناسایی و دستگیر شدند. 

سرهنگ" احمد نگهبان" گفت: در پی گزارش چند فقره سرقت شبانه کامپیوتر خودرو در محدوده خیابان کاشانی و هاشمی نژاد مشهد، پی گیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران دایره تجسس کلانتری شهید هاشمی نژاد پس از بررسی دقیق سرقت ها گشت های هدفمندی را در مناطق آسیب پذیر آغاز و در محدوده خیابان هاشمی نژاد ۲ متهم را در حال بازکردن کاپوت یک دستگاه سواری پراید مشاهده و در اقدامی ضربتی آن ها را دستگیر و در بازرسی از محل ۲ دستگاه کامپیوتر مسروقه خودرو را کشف کردند.

فرمانده انتظامی مشهد تصریح کرد: متهمان دستگیرشده پس از انتقال به مقر انتظامی در مواجهه با ادله و مستندات پلیس به ۲۹ فقره سرقت کامپیوتر خودرو طی ۲ ماه گذشته با همدستی ۲ نفر دیگر و فروش آن ها به مبالغی بین ۱۵ میلیون تا ۲۵ میلیون ریال به یک مالخر اعتراف کردند.

این مقام انتظامی گفت: در ادامه این عملیات با اطلاعات بدست آمده ماموران انتظامی طی ۳ عملیات مجزا همدستان متهمان و مالخر موردنظر را هم دستگیر کردند.

وی خاطرنشان کرد: تحقیقات از متهمان برای کشف دیگر جرائم احتمالی و شناسایی و دستگیری دیگر همدستان احتمالی آنان با هماهنگی مقام قضائی ادامه دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.