بازیکنان بزرگی چون رونالدو، مانه و خوسلو در شرایطی به ایران می‌آیند که استقلال و پرسپولیس خانه به دوش هستند.

رقبای مشترک سرخابی‌ها در لیگ نخبگان آسیا / کلاف پیچیده میزبانی؛ رونالدو میهمان خانه‌ به‌دوش‌ها!

قرعه‌کشی مرحله لیگ مسابقات فوتبال لیگ نخبگان آسیا در فصل ۲۵-۲۰۲۴ امروز (جمعه) در مقر کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) در کوالالامپور برگزار شد.

پرسپولیس و استقلال که به نمایندگی از ایران در این رقابت‌ها شرکت می‌کنند، رقبای مشترکی در این رقابت‌ها خواهند داشت. سرخابی‌ها باید میزبان تیم‌های پاختاکور ازبکستان، الشرطه عراق، النصر عربستان و الغرافه قطر باشند و در خانه تیم‌های السد و الریان قطر و الهلال و الاهلی عربستان به میدان بروند.

سرخابی‌ها در خانه خود با رقبای آسان‌تری مواجه هستند و به نظر می‌رسد می‌توانند از پس تیم‌های پاختاکور، الشرطه و الغرافه بربیایند. قهرمان و نایب قهرمان فصل گذشته لیگ برتر اما باید خارج از ایران مقابل الهلال، السد و الاهلی صف‌آرایی کنند.

النصر به‌خاطر ستاره‌هایی که در اختیار دارد، یکی از جذاب‌ترین تیم‌های لیگ نخبگان به شمار می‌رود. کریستیانو رونالدو برنده پنج توپ طلا که فصل گذشته به همراه زردپوشان ریاض به ایران آمد و هواداران زیادی برای دیدن فوق‌ستاره فوتبال جهان به محل اسکان تیم النصر رفتند، در این فصل باید دو بار به تهران بیاید که شور قابل توجهی میان فوتبالدوستان ایرانی ایجاد می‌کند.

سرخابی‌ها در شرایطی از اواخر شهریور وارد مهمترین تورنمنت فوتبال آسیا می‌شوند که ورزشگاه مشخصی ندارند و استادیوم‌های آزادی  و تختی در حال تعمیر هستند. پرسپولیس در هفته اول در اراک میزبان ذوب‌آهن بود و مشخص نیست تنها نمایندگان کشورمان قرار است در چه ورزشگاهی پذیرای ستاره‌هایی چون رونالدو و خوسلو (ستاره اسپانیایی الغرافه) باشند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.