موکب رسانه‌ای امام رضا(ع)

سیزدهمین قسمت مجله تصویری «خیلی دور خیلی نزدیک» با مروری بر خاطرات نوستالژیک اجرا و شعرخوانی سهیل محمودی، روانه آنتن شبکه دو می‌شود.

 مروری بر خاطرات نوستالژیک اجرا و شعرخوانی سهیل محمودی

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی شبکه دو سیما؛ سیزدهمین قسمت این برنامه به پخش گزیده‌هایی از فیلم سینمایی «هیهات- روایت اول» محصول ۱۳۹۴ ایران، سریال «پهلوانان نمی‌میرند (قسمتهای نهم و دهم)» محصول ۱۳۷۶ ایران، برنامه «قافله ارغوان» محصول ۱۳۸۲ ایران و مروری بر بخش پلاتو مجری و شعرخوانی سهیل محمودی و در بخش پشت صحنه نیز «پشت صحنه سریال خورشید شب (شیخ مفید)» محصول ۱۳۷۳ ایران به نمایش درمی‌آید.

این برنامه در بخش نماهنگ به شعرخوانی حمیدرضا برقعی و نماهنگ دامن آلوده و با گناه آورده‌ام می‌پردازد و در بخش «مستند» به پخش مستند «زمین زیبا» خواهد پرداخت.

مخاطبان شبکه دو می‌توانند به منظور مشارکت در پویش این برنامه، اسامی فیلمهای سینمایی، سریالها، مستندها و… را به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۲۳۲ ارسال نمایند تا در بخشهای مختلف این برنامه، از میان پیامکهای ارسالی، بیشترین درخواست انتخاب شده به نمایش درآید.
مجله تصویری «خیلی دور خیلی نزدیک» کاری از تأمین برنامه شبکه دو به تهیه‌کنندگی حمیدرضا فتح آبادی است که سیزدهمین قسمت آن، سه‌شنبه ۱۰ مرداد حوالی ۰۰:۳۵ بامداد از شبکه دو پخش می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.