شبکه تروریستی اینترنشنال با دعوت از سردبیر بخش فارسی و عربی خود مدعی شد او با صدها جاسوس آمریکایی در ارتباط بوده و ناراحت است از اینکه چرا آمریکا و کشورهای غربی از جاسوسانشان در کشورهای مختلف حمایت نمی‌کنند!

اعتراف سردبیر ایران‌اینترنشنال به شکست آمریکا در جنگ اطلاعاتی با ایران؛ جاسوسی با نقاب رسانه

به گزارش قدس آنلاین «بزرگمهر شرف الدین» از دلالان اطلاعاتی چندملیتی است که در پاسخ به پرسش مجری شبکه اینترنشنال در خصوص چگونگی حمایت سازمان جاسوسی سیا از عناصر اطلاعاتی آمریکا در نبرد اطلاعاتی با جمهوری اسلامی ایران، در گزارشی درباره گفت‌وگوهایش با ده‌ها جاسوس ایالات متحده که در ایران مشغول فعالیت بوده‌اند، اعترافی بی‌سابقه کرد. شرف الدین با اشاره به اینکه برخی از این جاسوسان پس از دستگیری توسط سازمان‌های امنیتی ایران تا ۱۰ سال در حبس بوده‌اند، گفت: دستگیری برخی از این عناصر حاصل اشتباه‌های سازمان «سیا» و ثمره تنبلی و ضعف طراحی سیستم ارتباطی این سازمان در ارتباط‌گیری با عناصر اطلاعاتی بوده و دستگیری یکی از افراد شبکه جاسوسی منجر به شناسایی و بازداشت دیگر اعضای باند جاسوسی در ایران و کشورهای دیگر شده است. 
وی با بیان اینکه این افراد پس از بازداشت شامل مجازات های طولانی مدت شده‌اند، گفت: سازمان سیا چه در زمان زندان و چه در زمان آزاد شدنشان، از آن‌ها و خانواده هایشان حمایت نکرد. وی افزود: این افراد پس از آزادی از سوی غرب و آمریکا حمایت نشده‌اند و با وجود جاسوسی آن‌ها از تأسیسات نظامی و هسته‌ای ایران در تعجب هستند که چرا سازمان سیا و دستگاه‌های اطلاعاتی غربی با توجه به شرایط سخت زندگی این افراد، هیچ‌گونه حمایت مادی و معنوی برایشان در نظر نمی‌گیرد. مجری ایران اینترنشنال که 
گفت وگوی خود با «شرف الدین» را با ذوق و شوق فراوان آغاز کرد، در پایان با چهره‌ای عبوث و ناراحت بحث را به پایان رساند. 


خبرنگار: شمس الدین نجفی

منبع: روزنامه قدس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.