اختلافات غیر قابل کتمانِ مدیرعامل و سرمربی باشگاه استقلال، مسئولان این باشگاه را به پیغام‌رسان بین آنها بدل کرده است!

وقتی همه قهر بودند؛ سامره، واکی‌تاکیِ خطیر و نکونام!

به گزارش قدس انلاین به نقل از ایرنا، ماجرای اختلاف علی خطیر مدیرعامل و جواد نکونام سرمربی تیم استقلال موضوعی نیست که بتوان آن را تکذیب کرد و به سادگی از کنارش گذشت!

نکونام زمانی هدایت استقلال را بر عهده گرفت که حجت کریمی روی صندلی مدیرعاملی این باشگاه حضور داشت اما این همکاری زمان زیادی طول نکشید و درست ۶ روز پس از معارفه نکونام در کمپ زنده‌یاد ناصر حجازی، کریمی مجبور به استعفا شد!

گرچه خطیر و نکونام در اولین ملاقات به گرمی با هم برخورد کردند اما این رابطه خیلی سریع به اختلاف کشیده شد و مصاحبه تند نکونام بذر اختلافی را کاشت که تا به امروز ادامه یافته است!

چالش روزها و هفته‌های اخیر مدیرعامل و سرمربی استقلال کار را به جایی رسانده است که این دو نفر ترجیح می‌دهند به طور غیر مستقیم و با واسطه با یکدیگر حرف بزنند.

در نتیجه، این روزها دو نفر وظیفه انتقال صحبت‌های آنها یه یکدیگر را بر عهده گرفته‌اند؛ علی سامره و نصرالله خواجه‌گیری که به ترتیب سرپرستی و مدیریت اجرایی تیم فوتبال استقلال را بر عهده دارند، نقش واکی‌تاکی و رابط میان خطیر و نکونام را ایفا می‌کنند.

بدیهی است که فاصله و دوری مدیر عامل و سرمربی برای تیمی که داعیه قهرمانی و موفقیت در لیگ برتر را دارد، اتقاق خوشایندی نخواهد بود. پرواضح است که اتحاد، همدلی و همکاری رمز موفقیت هر تیمی است و این مساله درباره استقلال که هواداران بیشماری دارد نیز صدق می‌کند؛ هوادارانی که بسیای از آنها، از بام تا شام رویاها و آرزوهای‌شان را در پیراهن آبی و مستطیل سبز جستجو می‌کنند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.