۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۶:۰۰
کد خبر: 906945

دنیس روچا تفنگدار ۱۸ ساله نیروی هوایی ایالات متحده که در انگلیس به یک دختر ۱۲ ساله اوتیسمی تجاوز کرده بود بازداشت و به ۶ سال زندان محکوم شد

چشم و دل سیرهای لعنتی!

دنیس روچا تفنگدار ۱۸ ساله نیروی هوایی ایالات متحده که در انگلیس به یک دختر ۱۲ ساله اوتیسمی تجاوز کرده بود بازداشت و به ۶ سال زندان محکوم شد. این خبری است که نشریه نیویورک پست آمریکا روز گذشته منتشر کرد. به گفته پلیس ویلتشایر، روشا به دو مورد تجاوز به یک کودک زیر ۱۳ سال نیز اعتراف کرده. او البته بعد رسوا شدن در یک ویدیو ظاهر و ضمن عذرخواهی گفت: کاش این اتفاق نمی افتاد... بسیار متاسفم. امیدوارم بتوانید مرا ببخشید و به من رحم کنید.»

دست گل تازه به آب داده مردان چشم و دل سیر بهشت غربی در حالی است که مخالفان قانون حجاب در کشورمان مدعی هستند که عدم وجود این موضوع در جوامع غربی موجب عادی سازی جنسی شده است. حتی یکی از مجریان زن در شبکه منوتو برای تحقیر مردان ایرانی گفته بود که زنان در شهر ساحلی یکی از کشورهای غربی کاملاً برهنه بودند ولی هیچکس حتی نگاه هم نمی‌کرد!

برای پاسخ به این ادعا کشور آمریکا را به عنوان منادی لیبرالیسم در جهان درنظر می‌گیریم. نهاد موسوم به «RAINN» یک سازمان ضد خشونت جنسی در آمریکا چندی پیش آمارهایی منتشر کرده است که خبر از وقایع فجیع زیرپوست جامعه آمریکا می‌دهد. بخشی از آمار به شرح زیر است: هر ۶۴ ثانیه یک تعرض جنسی در آمریکا رخ می‌دهد، یک نفر از هر ۶ زن آمریکایی در طول زندگی خود قربانی «تجاوز» شده است، به ۳٪ مردان یا به تعبیری دیگر، یک نفر از هر ۳۳ مرد آمریکایی در طول زندگی «تجاوز» شده است.

تجه داشته باشید که آمارهای مذکور از قول نهادهای مستقر در آمریکا ذکر شده است. به این اعداد، آمار انحرافات جنسی نظیر رابطه جنسی با حیوانات، محارم  و ... را نیز باید اضافه کنیم. تخمین «رابطه جنسی ۸۰% دختران و پسران آمریکایی تا ۲۰ سالگی» این گزاره را تایید می‌کند که مردان در کشورهای غربی فقط نگاه نمی‌کنند بلکه عمل می‌کنند! حال پیدا کنید پرتقال فروش را!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.