پیشنهاد سردبیر

سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در واکنش به تهدید برخی از سران رژیم صهیونیستی در خصوص بازگشت به سیاست ترور علیه رهبران این جنبش فلسطینی گفت که تهدید به ترور، بحران در این رژیم را نشان می‌دهد.

حماس: تهدید به ترور، نشان از بحران در رژیم صهیونیستی است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایرنا، «حازم قاسم» سخنگوی حماس، گفت: تهدیدات دشمن صهیونیستی علیه رهبران حماس و مقاومت در غزه و خارج از فلسطین، نشان از بحرانی است که این رژیم در نتیجه تشدید عملیات‌های مقاومتی فلسطینیان در کرانه باختری و گسترش دایره جغرافیایی آن از شمالی ترین بخش از کرانه باختری تا جنوبی ترین بخش آن، گرفتار شده است.

وی افزود: مقاومت با تمام توان و قدرت صهیونیست‌ها را در شمال، مرکز و امروز در جنوب آن زیر ضربات سهمگین خود قرار داده است و ارتش رژیم صهیونیستی نمی‌تواند در مقابل مقاومت و جوانان آن در کرانه باختری بایستد.

سخنگوی حماس اضافه کرد، این تهدیدات تکراری است و دشمن صهیونیستی هر بار که در نتیجه تشدید عملیات‌های مقاومتی فلسطینیان گرفتار بحران می‌شود، به آن روی می‌آورد.

قاسم گفت: رژیم اشغالگر عملاً جنگ همه جانبه‌ای را علیه مردم ما به راه انداخته چرا که از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۲۶ نفر به شهادت رسیده‌اند و این بدان معناست که این رژیم در حال انجام یک کشتار مستمر است.

وی در پایان گفت: مقاومت حساب همه احتمالات را کرده و آماده است تا هرگونه تجاوز دشمن صهیونیستی علیه ملت فلسطین در غزه و خارج از آن را با قدرت پاسخ دهد.

پیش تر آویگدور لیبرمن رئیس حزب «اسرائیل خانه ماست» در واکنش به عملیات اخیر مقاومت در شهرک «حواره» واقع در شمال کرانه باختری که ۲ صهیونیست کشته شدند، خواستار بازگشت رژیم صهیونیستی به سیاست ترور رهبران حماس شده بود.

اوضاع کرانه باختری نیز بسیار ویژه است و رزمندگان فلسطینی با دستیابی به انواع سلاح، پاسخ جنایات بی شمار صهیونیست‌ها را با عملیات‌های خود علیه شهرک نشینان و نظامیان صهیونیست می‌دهند و همین امر شرایط ویژه‌ای را برای صهیونیست‌های غاصب رقم زده که البته باید تقویت قدرت رزمندگان فلسطینی در غزه و خصوصا اقتدار حزب الله در مرز شمال سرزمین‌های اشغالی را به آن افزود؛ موضوعی که به کابوس صهیونیست‌ها تبدیل شده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.