علیرضا قربانی در آستانه برگزاری تور کنسرت‌های اروپا و آمریکای خود تک‌آهنگ «مرا ببخش» را با ترانه‌ای از حسین غیاثی و ملودی حسام ناصری منتشر کرد.

«مرا ببخش» علیرضا قربانی منتشر شد
به گزارش قدس آنلاین، قطعه جدید «مرا ببخش» با ترانه‌ای از حسین غیاثی، ملودی حسام ناصری و خوانندگی علیرضا قربانی رونمایی شد. این در حالی است که همزمان با انتشار این تک آهنگ، نماهنگی هم به تهیه کنندگی محسن خباز، کارگردانی وحید امینی و بازی محسن کیایی و سارا رسول‌زاده منتشر شده است.

علیرضا قربانی درباره این قطعه در صفحه اینستاگرام خود نوشت: «قطعه «مرا ببخش» تقدیم به شما عزیزان، نسخه‌های بی‌کیفیتی از این قطعه پیش از این در شبکه‌های اجتماعی دست به دست شده بود. بنابراین تصمیم گرفتیم تا نسخه اصلی آن را نهایی و همراه با ویدیو کلیپ آن خدمتتان تقدیم کنیم. امیدواریم این قطعه عاشقانه در این روزهای پرتلاطم کمی آرامش برایتان به ارمغان داشته باشد.»

نوید زمردی نوازنده گیتار، مسعود فیروزی نوازنده ویولنسل، نگین گودرزی خواننده سوپرانو، حسام ناصری نوازنده پیانو و آرش پاکزاد میکس و مستر گروه اجرایی این تک‌آهنگ را تشکیل می‌دهند.

علیرضا قربانی خواننده موسیقی ایرانی بعد از برگزاری کنسرت‌های موفق «با من بخوان» در تهران و دیگر شهرهای کشور، آبان سال جاری به کانادا و سپس به اروپا و استرالیا می رود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.