آخرین تحولات لبنان

سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) گفت: هیچ اعتمادی به اشغالگران و وعده های آنها نداریم.

حماس: هیچ ضمانتی را از دشمن صهیونیستی نمی‌پذیریم

به گزارش قدس آنلاین، از رسانه های فلسطینی، حازم قاسم روز جمعه در واکنش به ضمانت برخی میانجی ها برای ترور نشدن رهبران مقاومت فلسطین توسط رژیم صهیونیستی افزود: ما به اشغالگران و وعده های آنها اعتماد نمی کنیم، روی ضمانت ها هم حساب نمی کنیم.

وی اضافه کرد: ما تنها کاری که می کنیم این است که به دشمن صهیونیستی اجازه ندهیم جنایتی را مرتکب شود و هزینه آن را با پاسخ مستقیم مقاومت نپردازد.

قاسم گفت: هیچ ضمانتی را نمی پذیریم، فلسطینی ها هیچ ضمانتی را نمی پذیرند.

وی تصریح کرد: میانجی ها خواستار آرامش و عدم بحرانی شدن اوضاع هستند ولی با وجود کابینه تندرو رژیم صهیونیستی، این تلاش ها به نتیجه نمی رسد.

رژیم صهیونیستی مسوولیت عملیات‌ها در کرانه باختری را متوجه رهبران حماس و جهاد اسلامی در غزه و لبنان می‌داند و رهبران مقاومت تهدیدات دشمن صهیونیست به ویژه پس از تشدید عملیات‌های مقاومتی در کرانه باختری را جدی گرفتند.

گروه‌های مقاومت فلسطین به منظور آمادگی جهت هرگونه حمله و جنایت احتمالی دشمن صهیونیستی، پایگاه‌ها و مقرهای اصلی خود را تخلیه کردند.

هرچند مقاومت از مدتی قبل تدابیری امنیتی در غزه و لبنان اتخاذ کرده بود، اما در پی تهدیدات اخیر دشمن صهیونیستی این تدابیر را به شدت افزایش داده است.

از سوی دیگر، مقاومت طی پیام‌هایی به طرف‌های میانجی اعلام کرده که هرگونه جنایت و ترور از سوی دشمن صهیونیستی با پاسخی فراتر از حدتصور مواجه خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.