رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: با پیگیری های انجام شده، مبلغ ۹۰۰ میلیارد ریال دیگر از اموال متهم پرونده صندوق سرمایه گذاری خانگی در بهمئی وصول و به نسبت سهم شکات به حساب مالباختگان واریز شد.

 پرداخت مطالبات صندوق سرمایه گذاری خانگی در بهمئی

به گزارش قدس آنلاین، محبوب افراسیاب روز یکشنبه در جمع خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج، اظهار کرد: با پیگیری های شبانه روزی دادستان مرکز استان و در یک اقدام جهادی ، ظرف مدت سه ماه در مرحله اول، بیش از ۲ هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال از اموال متهم فروخته شد و پول آن به حساب شاکیان واریز شد.

وی افزود: نکته قابل توجهی که بسیار مهم به چشم می آید این است که این واریزی بدون طرح شکایت، پرداخت هزینه و حضور شکات در دادسرا صورت گرفته است.

رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: این پرونده ۱۷ هزار نفر شاکی دارد و با ادامه پیگیری ها مبلغ ۹۰۰ میلیارد ریال دیگر نیز از اموال متهم پرونده وصول و به نسبت سهم شکات به حساب مالباختگان واریز شد.

افراسیاب ابراز کرد: سهام بورسی متعلق به متهم پرونده، یک نوبت در آگهی فروش قرار گرفت و در مدت یک ماه آگهی، هیچ تقاضای خریدی واصل نشد و در حال حاضر برای نوبت دوم آگهی خواهد شد و در صورت فروش و نقد شدن سهام، به حساب مالباختگان واریز خواهد شد.

پنجم دی ماه سال ۱۴۰۱ اموال یک صندوق سرمایه گذاری خانگی در شهرستان بهمئی توقیف شد و کار رسیدگی به پرونده آن با شکایت شمار زیادی از مردم منطقه آغاز شد.

شهرستان بهمئی با جمعیتی حدود ۳۸ هزار نفر به مرکزیت شهر لیکک در فاصله ۳۰۰ کیلومتری یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد واقع شده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.