انتخابات

معاون سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران گفت: شهرستان سبزوار با ایجاد شهرک‌ها و نواحی صنعتی، زیرساخت لازم را برای جذب سرمایه گذاران فراهم کرده است که این موضوع می‌تواند فرصت مناسبی برای توسعه اقتصادی منطقه و توسعه اشتغال باشد.

سبزوار با ایجاد نواحی صنعتی زیرساخت لازم برای جذب سرمایه گذاران را فراهم کرده است

به گزارش قدس خراسان، طهمورث لاهوتی اشکوری، جمعه پس از بازدید از شهرک های صنعتی سبزوار اظهار کرد: فرصت‌های مناسبی برای فعالیت سرمایه‌گذاران بومی و غیربومی در سبزوار، به منظور رونق اشتغال در این شهرستان وجود دارد.

معاون سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران افزود: با وجود فرصت‌ها و زیرساخت‌های مطلوب برای سرمایه‌گذاری، علاوه بر متقاضیان بومی، از سرمایه گذاران غیربومی هم دعوت می‌شود که برای ایجاد رونق اقتصادی و توسعه صنایع در منطقه سبزوار پای کار بیایند.

وی با اشاره به بازدید یکروزه خود از شهرک ها و زیرساخت‌های صنعتی سبزوار گفت:‌ عمده واحدهای صنعتی این منطقه فعال هستند که این بیانگر سرمایه گذاری درست و متناسب با ظرفیت های منطقه است و وضعیت مطلوب محیط کسب و کار در شهرستان سبزوار، پیغام خوبی برای دعوت از سرمایه‌گذاران است.

لاهوتی اظهار کرد:‌ در نشستی با مسئولان سبزوار تصمیماتی گرفته شد تا شهرستان برای توسعه زیرساخت‌ها و سرمایه‌گذاری اقدامات جدی‌تری صورت دهد.

وی گفت: شهرستان سبزوار با ایجاد شهرک ها و نواحی صنعتی، زیرساخت لازم را برای جذب سرمایه گذاران فراهم کرده است که این موضوع می تواند فرصت مناسبی برای توسعه اقتصادی منطقه و توسعه اشتغال باشد.

گفتنی است؛ معاون صنایع کوچک سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران در سفر به سبزوار از زمین شهرک صنعتی شماره سه این شهرستان و نیز برخی واحدهای کارگاهی روستای "ابارش" سبزوار دیدن کرد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.