انتخابات

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان البرز، گفت: سال گذشته تقریبا از مبدا کمرنگ استان حدود ۴۳ هزار تن محصولات کشاورزی طی هفت ماه گذشته از استان البرز صادر شد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۷۰ درصد افزایش صادرات داشتیم.

افزایش ۷۰درصدی صادرات محصولات کشاورزی البرز

به گزارش قد سانلاین به نقل از فارس، عبدالرضا بازدار، رییس سازمان جهاد کشاورزی استان البرز، امروز در آیین بهره برداری از مرکز پست قرنطینه گیاهی فرودگاه پیام، با بیان اینکه یکی از ظرفیت‌های خوبی که در استان البرز وجود دارد بحث صادرات محصولات کشاورزی است، گفت: حسب تاکیدات استاندار البرز برای تسهیل در صادرات محصولات کشاورزی و خدمات دهی به صادرکنندگان پست قرنطینه گیاهی کمرنگ در محل فرودگاه پیام مستقر شده است. 

وی افزود: همکاران تقریبا در پست قرنطینه گیاهی به صورت شبانه روزی و حتی در ایام تعطیلات آماده خدمات دهی به صادرکنندگان را دارند.

بازدار با اشاره به اینکه استان البرز ظرفیت صادراتی خوبی در حوزه کشاورزی وجود دارد، تصریح کرد: سال گذشته تقریبا از مبدا کمرنگ استان حدود ۴۳ هزار تن محصولات کشاورزی طی هفت ماه گذشته از استان البرز صادر شد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۷۰ درصد افزایش صادرات داشتیم.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان البرز در خصوص فعالیت پست قرنطینه گیاهی، گفت: هر کشور که مقصد صادرات است شاخص های از جمله بیماری‌ها و آفت‌های را تعریف کرده که همکاران محصولاتی را که صادر می‌شود مورد بررسی و آزمایش ماکروسکوپی و میکروسکوپی قرار می‌دهند و تایید نهایی با پست قرنطینه است.

پایان پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.