کارشناس‌ مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: استان از دیروز زیر تاثیر ناپایداری های جوی، بارش‌های رگباری پراکنده و وزش باد به نسبت شدید قرار گرفته است که این روند تا یکشنبه هفته آینده ادامه خواهد داشت.

بارش‌های رگباری و وزش باد در خراسان رضوی تا یکشنبه ادامه دارد

به گزارش قدس خراسان، آذر رضایی پور اظهار کرد: در شبانه روز گذشته کمتر از یک میلیمتر بارش در شهرستان های قوچان، سبزوار و مشهد ثبت شد و در همین بازه زمانی بیشترین سرعت وزش باد با سرعت ۴۷ کیلومتر در ساعت در سبزوار و کلات گزارش شد.

کارشناس‌ مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی ادامه داد: در ادامه فعالیت سامانه بارشی انتظار می‌رود در ساعات آینده نیمه جنوبی استان و ارتفاعات این منطقه و همچنین نواحی مرکزی استان شاهد بارش‌های رگباری باشیم.

وی بیان کرد: امروز دمای هوای استان به طور میانگین بین سه تا پنج درجه کاهش دارد و از فردا نیز روند افرایش دما به ویژه در نواحی شرقی استان آغاز می شود که تا روز یکشنبه ادامه دارد.

رضایی پور گفت: در شبانه‌روز گذشته، قوچان با کمینه دمای چهار درجه سلسیوس و سرخس با بیشینه دمای ۳۳ درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستان های استان بوده اند و در همین بازه کلانشهر مشهد نوسانات دمایی ۱۳ تا ۲۵ درجه را به ثبت رسانده است.

کارشناس‌ مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی افزود: انتظار می‌رود امروز دمای هوای مرکز استان در گرمترین ساعات با کاهش ۲ درجه ای به ۲۳ درجه و در خنک‌ترین ساعت به ۱۲ درجه بالای صفر برسد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.