۱۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۹
کد خبر: 931408

شمار شهدا در بارکه غزه به پنج رقمی شدن نزدیک می شود و همزمان صهیونیست ها از سرازیر شدن 10000 موشک و بمب بر سر مردم غزه خبر داد، یعنی سهم هر نفر یک بمب!

سهم هر شهروند غزه یک موشک!

وزارت بهداشت فلسطین در حالی طی تازه‌ترین آمار خود اعلام کرد که شمار شهدا در بارکه غزه به پنج رقمی شدن نزدیک می شود که همزمان وزیر جنگ رژیم صهیونیستی از سرازیر شدن 10000 موشک و بمب بر سر مردم غزه خبر داد، یعنی سهم هر نفر یک بمب!

در این راستا ناصر قدره روز جمعه شمار دقیق شهدا در بیست و هشتیمن روز جنگ را 9227 تن اعلام کرد که ۳۸۲۶ نفر از آنها کودک و ۲۴۰۵ نفر نیز زن هستند. تعداد زخمی ها نیز به ۲۳۵۱۶ نفر رسیده است.» طبق اعلام این مقام فلسطینی همچنین ۱۲۰۰ کودک هنوز زیر آوار هستند. ۱۳۶ امدادگر کشته شده و ۲۵ خودروی آمبولانس به طور کامل منهدم شد .۱۲۶ بیمارستان و ۵۰ مرکز پزشکی دیگر هدف قرار گرفتند.

این در حالی است که وزیر جنگ رژیم صهیونیستی شامگاه چهارشنبه در کنفرانس خبری گفت که از ابتدای آغاز حملات بیش از 10 هزار موشک و بمب بر سر غزه فرو ریخته شده است! «یوآو گالانت» البته در ادامه با اشاره به تلفات صهیونیست ها در این نبرد، افزود: «این جنگ بهای سنگی دارد و با غم و اندوه خانواده نظامیان شریک هستیم».

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.