به گزارش قدس آنلاین، محمد باقر پارسائیان در این باره گفت: برخی شهروندان در نقاط مختلف شهر مدعی هستند با وجود تماس های مکرر به سامانه ۱۳۷ شهرداری، فردی پاسخگو نبوده است؛ پاسخگویی از این بابت که مشکل اعلام شده از سمت مردم رفع و رجوع نشده و پاسخ درستی از سازمانها یا مناطق برای آن به تماس گیرنده داده نشده است.
وی با اشاره به این که شهروندان انتظار دارند با تماس به۱۳۷ مشکلات شهری آنها در اسرع وقت رسیدگی شود، ادامه داد: عملکرد سامانه ۱۳۷ شهرداری یزد قابل دفاع نیست و اقدام لازم برای تقویت ساختار، ارتقای جایگاه و بهبود عملکرد این سامانه ضروری است.
پارسائیان خاطرنشان کرد: سامانه ارتباط مردمی ۱۳۷ باید به صورت برخط (آنلاین) فعال باشد و شهروندان هرگونه خدمات رسانی پیرامون رفع مشکلات شهری را از طریق این سامانه پیگیری کنند و مسئولین شهرداری برای حل مشکلات اقدام کنند.
نظر شما