برایان نلسون معاون وزیر خزانه داری ایالات متحده آمریکا و از مسوولان کلیدی واشنگتن در این وزارتخانه برای اعمال تحریم‌های یکجانبه آن علیه گروه‌ها و کشورهای غیرهمسو با آمریکا، به عمان و ترکیه سفر می‌کند تا برای مقابله اقتصادی با حماس در جنگ با رژیم اسرائیل و نیز روسیه در جنگ با اوکراین رایزنی کند.

معاون وزیر خزانه‌داری آمریکا برای مقابله با حماس و روسیه به عمان و ترکیه می‌رود

به گزارش قدس آنلاین وزارت خزانه داری آمریکا روز سه شنبه به وقت محلی افزود: برایان نلسون معاون وزیر خزانه داری آمریکا در امور تروریسم و اطلاعات مالی از ۲۶ نوامبر تا ۱ دسامبر، به مسقط در عمان و همچنین آنکارا و استانبول در ترکیه سفر خواهد کرد تا به تلاش های آمریکا برای مقابله با توانایی های حماس و دیگر سازمان های تروریستی در دریافت و انتقال منابع مالی ادامه دهد.

بر اساس اعلام وزارت خزانه داری آمریکا، «وی همچنین در مورد تسهیل کمک های بشردوستانه مشروع به صورت مستمر به مردم غزه گفتگو خواهد کرد.» از زمان حملات ۷ اکتبر، وزارت خزانه داری چندین دور تحریم ها را علیه تسهیلگران مالی حماس و جهاد اسلامی فلسطین (PIJ) و نهادهای وابسته به آنها اعمال کرده است.

نلسون هنگام حضور در ترکیه به عنوان یکی از متحدان ناتو، همچنین درباره تلاش‌ها برای جلوگیری، اخلال، و بررسی فعالیت‌های تجاری و مالی که به نفع تلاش روسیه در جنگ علیه اوکراین است، بحث و گفتگو خواهد کرد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.