رییس کل دادگستری خراسان رضوی گفت: ساماندهی حاشیه شهر مشهد نیازمند شناخت دقیق از شبکه مسایل این مناطق است.

شناخت دقیق از مسایل حاشیه شهر مشهد ضروری است

به گزارش قدس خراسان، حجت الاسلام حمزه خلیلی روز شنبه در مراسم رونمایی از پوستر «اولین همایش علمی – کاربردی حاشیه شهر مشهد» اظهار کرد: برای حل مشکلات حاشیه شهر، استفاده از خرد جمعی و اقدام مشترک با استفاده از تمام ظرفیت های موجود لازم است.

رییس کل دادگستری خراسان رضوی اضافه کرد: فعالیت های در حال انجام برای ساماندهی حاشیه شهر با محوریت نماینده ولی فقیه در استان نشان دهنده حساسیت و مسوولیت پذیری برای حل مشکلات این منطقه و ارتقاء کمی و کیفی خدمات در این مناطق است.

وی تاکید کرد: برای حل مسایل و مشکلات حاشیه شهر باید یک نگاه همه جانبه در حوزه های مختلف اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، هنری، تربیتی و شهرسازی وجود داشته باشد و داشتن چنین نگاهی نیازمند اقدام مشترک مبتنی بر خرد جمعی است.

خلیلی افزود: حاشیه شهری مانند شهر مشهد مملو از فرصت و سرشار از استعدادهای درخشان است، بسیاری از شخصیت های برجسته در حوزه های علمی، ورزشی و هنری از این مناطق به پاخاسته و منشأ اثر بوده اند.

رییس کل دادگستری خراسان رضوی گفت: در بررسی سلسله مسایل حاشیه شهر باید جامع نگر باشیم و از وجود افراد فرهیخته و نخبه به نحو مطلوب استفاده کنیم.

وی اضافه کرد: در گذشته و در مقاطع حساس به دلیل عدم ورود به موقع برخی مسوولان و دستگاه های متولی بعضی از فرصت ها را از دست داده ایم.

خلیلی اظهار امیدواری کرد: در سایه همدلی و همراهی همگانی بتوانیم در این مقطع، اقدامی شایسته زائران و مجاوران بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) آغاز کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.