فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه ضعف در مقابل استکبار موجب هجوم ایادی آن به سمت ما خواهد شد گفت: در برهه کنونی عملکرد و نوع نگاه به دشمن تعیین کننده عزت یا حقارت یک ملت است.

سردار سلامی: نوع نگاه به دشمن تعیین کننده عزت یک ملت است

به گزارش قدس انلاین، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی در نشست قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج در خرمشهر اظهار کرد: ضعف در مقابل استکبار موجب هجوم آن به سمت ما خواهد شد.

وی با بیان اینکه ملت بزرگ ایران ایستادگی و مقاومت را از دفاع مقدس فرا گرفت افزود: دفاع مقدس حادثه‌ای ماندگار در تاریخ است که در گوشه‌ای از زمان متوقف نشده و همچنان در جریان است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دمیده شدن روح مقاومت و پیشرفت در جامعه را حاصل دفاع مقدس دانست و از این دوره تاریخی به عنوان بزرگترین دانشگاه یاد کرد.

وی اقتدار، توانایی، پیشرفت و تمدن، استقلال و مقاومت را بخشی از صفات ایران اسلامی قوی عنوان کرد که تحقق آن به عنوان هدف و راهبردی اصلی برای جمهوری اسلامی محسوب می شود.

سردار سلامی با اشاره به شکل گیری انقلاب اسلامی و تاثیر امام خمینی(ره) بر قلب و ذهن جوانان اشاره کرد و گفت: قدرت جوشیده در ذهن امام راحل موجب شد تا ایران در مقابل یک جهان پیروز شود و پس از آن با رهبری مقتدرانه مقام معظم رهبری موفق شدیم همه تهدیدات جهانی گسترده و موثرتر از جنگ تحمیلی را شکست دهیم.

وی در ادامه به نبرد جریان حق و باطل در فلسطین اشغالی اشاره کرد و گفت: مقاومت رزمندگان فلسطینی اینک آغاز شده است و رزمندگان در حال تجربه فرمول شکست رژیم صهیونیستی هستند. مسلمانان و جبهه حق هر چقدر که می‌جنگند، قوی‌تر و مسلط‌تر می‌شوند اما در مقابل جبهه کفر سست‌تر و ضعیف‌تر می‌شوند و این دامنه‌ای است که ادامه‌دار خواهد بود.

نزول قدرت رژیم صهیونیستی شتاب گرفته است

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: رژیم صهیونیستی اکنون با نرخ شتابدار نزول قدرت مواجه است چرا که با یک ارتش نا امید و ناتوان نمی‌تواند باریکه پرتراکم غزه را مدیریت کنند و به زودی کم خواهند آورد.

وی خاطرنشان کرد: سنت الهی بر این است که جبهه باطل رفتنی باشد و آن چه که می‌ماند، حق و حقیقت است.

راهیان نور گنجینه ارزشمند مقاومت

سردار سلامی با اشاره به تفکر در رویدادهای تاریخی به عنوان عنصر کمک کننده برای تکوین، راهیان نور را یکی از این عناصر برشمرد و گفت: راهیان نور حرکتی تفننی نیست بلکه آشنایی با عظمت ناشناخته و گنجینه ارزشمند مقاومت هستند است که یک ملت مقاوم را ایستاده نگه داشتند.

وی بر روایتگری صحیح، گفتمان معنوی، ابتکار عمل و فناوری به عنوان اولویت‌های برگزاری اردوهای راهیان نور تاکیدکرد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.