سخنگوی گردان‌های قسام با بیان اینکه رژیم صهیونیستی در حال تکرار اشباهات تاریخی و حماقت‌های خود است، گفت که این رژیم راهی جز انتقام برای ما باقی نگذاشته است.

ابوعبیده: دشمن راهی جز انتقام باقی نگذاشته است/ انهدام۷۲۰ خودرو صهیونیست‌ها

به گزارش قدس آنلاین، ابوعبیده سخنگوی گردان‌های عزالدین القسام شاخه نظامی جنبش حماس گفت: از آغاز حمله زمینی به غزه ،۷۲۰ خودروی زرهی را منهدم کردیم.

ابوعبیده ضمن سخنانی در فایلی صوتی افزود: دشمن صهیونیستی همچنان به جنایت علیه ملت فلسطین ادامه می‌دهد.مجاهدان ما در میدان نبرد همچنان به رویارویی با دشمن و وارد کردن ضربات سخت به آن‌ها ادامه می‌دهند. مجاهدان قسام به انهدام خودروهای زرهی دشمن و به قتل رساندن نیروهای آن در کمین‌های مرگ ادامه می‌دهند.

وی تصریح کرد: تعداد خودروهای زرهی منهدم شده دشمن در یک هفته اخیر به ده‌ها خودرو رسیده که آن‌ها را اعلام کردیم و از آغاز حمله زمینی به غزه نیز ۷۲۰ خودروی زرهی اعم از تانک، نفربر، بولدوزر و جیپ و کامیون نظامی را منهدم کردیم.
ابوعبیده در بخش دیگری از سخنانش تأکید کرد: نظامیان اشغالگر را در تمامی محورهای نبرد در نوار غزه هدف قرار دادیم. این در حالی است که ارتش دشمن تنها به دنبال نمایش تصویر پیروزی و کسب دستاورد برای خود است. دشمن شکست خورده و سردرگم، از تجربه‌های تاریخ حتی یک درس هم نگرفته است. دشمن گزینه‌ای جز انتقام برای ملت ما باقی نگذاشته است.

سخنگوی گردان‌های قسام خاطرنشان کرد: دشمن همچنان در حال تکرار حماقت‌های خود و اشتباهات تاریخی است، زیرا از واقعیت ملت فلسطین هیچ اطلاعی ندارد و نسبت به تمدن آن کاملاً جاهل و نادان است.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.