انتخابات

پس از زمزمه‌ها و شایعات زیادی که درباره انتقال دوباره یورگن لوکادیا به پرسپولیس شکل گرفته بود، در پایان بازی این تیم مقابل نساجی، مدیرعامل سرخ‌ها و همچنین یحیی گل‌محمدی از تمایل خود برای این انتقال و مذاکرات ابتدایی در این زمینه خبر دادند.

حالا لوکادیا ناز می‌کند

به گزارش قدس آنلاین، یورگن لوکادیا پس از ترک تهران و درخواست به فیفا برای فسخ قرارداد و دریافت غرامت، این باشگاه پرسپولیس بود که با ارائه ادله لازم موفق شد حکم را به سود خود کرده و از این بازیکن که در لیگ چین کار را دنبال می‌کرد، درخواست غرامتی ۳۵۰ هزار دلاری کند و در انتظار پرداخت آن باشد.

اکنون با توجه به نیاز باشگاه پرسپولیس به مهاجمی تمام‌کننده در قامت یورگن لوکادیا و در شرایطی که این بازیکن نیز از یک سو آزاد است و از سوی دیگر به این باشگاه بدهکار ، سرخ‌ها بار دیگر در پنجره زمستانی مذاکرات خود را به‌صورت رسمی با وی آغاز کرده‌اند.

لوکادیا اما در پاسخ به مدیران این باشگاه هنوز جواب روشنی نداده است و این ذهنیت را برای آن‌ها شکل داده که همچنان قصدی برای بازگشت به ایران نداشته و سیگنال‌هایی که ارسال می‌کند بیشتر بر اساس حکمی است که این باشگاه علیه وی در فیفا گرفته است و او به دنبال راهی مسالمت‌آمیز برای حل آن (شاید عدم پرداخت)، باشد!

لوکادیا که در پاسخ به صحبت‌های مدیران پرسپولیس همه چیز را به مدیربرنامه خود و گفت‌وگو با وی محول کرده، علی‌رغم سیگنال‌هایی که در صفحه مجازی خود و همسرش با پست‌هایی از پرسپولیس منتشر کرده، کمترین امیدواری را برای این انتقال شکل داده است.

با این شرایط آخرین گمانه‌زنی‌ها درباره این انتقال باوجود تمایل باشگاه پرسپولیس به سمت بن‌بست و غیرمتحمل بیشتر پیش‌بینی می‌شود و البته باید دید اهرم مطالبه ۳۵۰ هزار دلاری این باشگاه در حکم فیفا، راهگشا خواهد بود یا خیر.

در همین ارتباط شنیدیم باشگاه پرسپولیس به مهاجم هلندی که در حال حاضر بازیکن آزاد به شمار می‌رود، پیشنهاد داده است برای نیم فصل، قرارداد ۱۷۵ هزار دلاری ببندد! یورگن لوکادیا مرتبه نخست با قراردادی حدود یک میلیون دلار و برای یک فصل به پرسپولیس پیوست اما پیش از هفته دوازدهم و دربی، این تیم را رها کرده و به کشورش برگشت.

حالا باشگاه پرسپولیس توانسته است او را در فیفا محکوم کند. چندی پیش باشگاه پرسپولیس بیانیه ای منتشر کرد و نوشت: با تلاش‌های باشگاه و دفاعیات مطرح شده، سرانجام کمیته حل اختلاف فیفا رأی پرونده شکایت پرسپولیس از یورگن لوکادیا را صادر کرد و پرسپولیس برنده این پرونده شد و بازیکن هلندی و باشگاه چینی به صورت تضامنی محکوم به پرداخت غرامت به باشگاه پرسپولیس شدند.  یورگن لوکادیا محکوم و ملزم به پرداخت ۳۲۴ هزار و ۲۰۰ دلار به عنوان جریمه نقض قرارداد بدون دلیل موجه هستند که باید به حساب باشگاه واریز شود.

حالا با احتساب این جریمه و ۱۷۵ هزار دلار پیشنهادی، رقم قرارداد یورگن لوکادیا برای نیم فصل دوم حدود ۵۰۰ هزار دلار خواهد شد.

باشگاه پرسپولیس ظاهراً این پیشنهاد را به یورگن لوکادیا ارائه کرده و منتظر پاسخ مهاجم هلندی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.