تحولات منطقه

محمدحسن خلعتبری معاون تنظیم بازار و توسعه کسب و کار ساترا از اتفاقات مهم در مرکز خدمات رسانه خبر داد که فعالیت خود را رسما در دومین نمایشگاه «رصتا» آغاز می‌کند.

راه اندازی مرکز خدمات دهی به شبکه نمای خانگی از سوی ساترا
محمدحسن خلعتبری
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

به گزارش قدس آنلاین، محمدحسن خلعتبری معاون تنظیم بازار و توسعه کسب و کار ساترا که مسئولیت مرکز خدمات رسانه را در این نمایشگاه برعهده دارد، گفت: مرکز خدمات رسانه در کنار ابزارهای سلبی که دارد و در راستای بحث تنظیم‌گری ایجابی که ساترا چند سالی است آن را دنبال می‌کند؛ یکسری ابزارهای ایجابی برای تنظیم‌گری نیز طراحی و ایجاد کرده و آن را توسعه می‌دهد یکی از این ابزارهای ایجابی مرکز خدمات رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر است.

وی افزود: در این مرکز نیازها و دغدغه‌های فعالان صنعت و مشکلات آنها طی ارتباطاتی که ساترا با آنها داشته، شناسایی و اولویت‌بندی شده و متناسب با این اولویت‌ها مواردی از جمله بیمه، مالیات و مشاوره‌های اقتصادی همچون بیزینس‌پلن و مشاوره‌های حقوقی درنظر گرفته شده است.

خلعتبری به دیگر ویژگی‌های این مرکز رسانه اشاره و اظهار کرد: راه‌های توسعه و افزایش درآمدزایی که رسانه‌ها با مدل فعلی‌شان بایستی داشته باشند در این مرکز رسانه وجود دارد. اعم از مشاوره‌های مدیریتی در حوزه برنامه‌ریزی و تعیین استراتژی و نیروی انسانی که رسانه‌ها باید از آن برخوردار باشند. مشاوره‌های حقوقی، حل و فصل دعاوی و از این دست اقدامات در این مرکز تدارک دیده شده که فعالان صنعت متناسب با مشکلات و نکاتی که مبتلا به هستند می‌توانند آن را شناسایی و از ویژگی‌ها و امتیازات این مرکز بهره ببرند.

وی با تأکید بر در دست انعقاد بودن تفاهم‌نامه‌ای با سازمان امور مالیاتی، خاطرنشان کرد: در حال تفاهم با سازمان امور مالیاتی هستیم که بتوانیم معافیت‌های ویژه مالیاتی را برای فعالان این صنعت بگیریم در قالب طرح‌های مشترک با این سازمان که اعلام و اطلاع‌رسانی خواهد شد. بازیگرانی که در مرتبه بالای نظام رتبه‌بندی ساترا قرار می‌گیرند، می‌توانند از این خدمات بهره‌مند شوند.

خلعتبری به اختصاص بیمه‌های خاص برای فعالان صنعت رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر به واسطه این مرکز، افزود: بحث ویژه‌ای که برای فعالان صنعت صوت و تصویر فراگیر در این مرکز دنبال می‌کنیم بیمه‌های خاصی است که درنظر گرفته‌ایم که این مرکز در سه روز نمایشگاه «رصتا» تا جایی که بتواند این اقدامات را عملیاتی خواهد کرد از صدور بیمه‌نامه و کارهای مالیاتی تا تسهیلات مالی و ریالی؛ از جایی هم که زمان اجازه ندهد درخواست‌ها را از فعالان صنعت در قالب فرم‌هایی که در غرفه مرکز رسانه وجود دارند بعد از نمایشگاه دنبال خواهیم کرد.

معاون تنظیم بازار و توسعه کسب و کار ساترا در پایان خاطرنشان کرد: وام متناسب با شرایط اقتصادی که پلتفرم‌ها دارند را درنظر گرفته‌ایم به پلتفرم ها تعلق بگیرد و از آن بهره‌مند شوند. از همین‌جا دعوت می‌کنیم که فعالان این صنعت به غرفه مرکز خدمات رسانه در نمایشگاه «رصتا» مراجعه کنند و از تسهیلات این مرکز بهره‌مند شوند که منجر به آشنایی بیشتر ما نیز با فعالان این صنعت خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.