به گزارش قدس آنلاین، احسان حامدمقدم مدیر اجرائی «نمایشگاه رسانههای ایران» همزمان با آغاز پیش ثبت نام رسانه ها برای حضور در بیست وچهارمین نمایشگاه رسانه های کشور گفت: رسانههای مکتوب (مؤسسات مطبوعاتی و روزنامهها/ نشریات (هفته نامهها، ماهنامهها، فصلنامهها و…)، رسانههای برخط (خبرگزاریها و پایگاههای خبری و اطلاع رسانی)، رسانههای نوین مجازی (سامانههای خبری اپلیکیشنها و سکوهای خبری)، صنایع خلاق رسانهای/ شرکتهای دانش بنیان رسانهای / شرکتها و موسسات تولیدکننده محتوای مجازی و رسانهای/ مجموعههای پایش، رصد و تحلیل داده، دانشگاهها و دانشکدهها، اندیشکدهها و موسسات آموزشی حوزه ارتباطات و رسانه/ موسسات پژوهشی حوزه ارتباطات و رسانه، صنایع و خدمات مرتبط با حوزه رسانه و اطلاعرسانی اعم از: چاپ، کاغذ، توزیع/ کانونهای آگهی و تبلیغاتی/ شرکتهای طراحی و توسعه سامانههای خبری و موسسات تبلیغات رسانهها، نمایندگیهای رسانههای خارجی و روابط عمومی دستگاهها، سازمانها و نهادها دارای شرایط حضور در این نمایشگاه هستند.
به گفته او، این گستردگی حضور فعالان رسانه بعد از 6 سال از فعالیت خاموش نمایشگاه می تواند یک گردهمایی بزرگ محسوب شود.
نمایشگاه رسانه های ایران از 23 تا 28 بهمن ماه در مصلای تهران برگزار خواهد شد.
نظر شما