جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت:طوفان الاقصی تمام هیمنه اطلاعاتی و نظامی، اقتصادی رژیم صهیونیستی را فرو ریخت ، با وارد شدن این ضربه به رژیم صهیونیستی، نقطه امید و اتکای آمریکا در منطقه فرو پاشید.

سردار فلاح‌زاده: طوفان الاقصی هیمنه اطلاعاتی و نظامی، اقتصادی رژیم صهیونیستی را فرو ریخت

به گزارش قدس آنلاین، سردار محمدرضا فلاح‌زاده قدس روز شنبه در دوازدهمین همایش غزه؛ نماد مقاومت که در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد در ابتدای سخنان خود با درود بر رزمندگان حزب الله، مقاومت عراق و مقاومت فلسطین قهرمان گفت: طوفان الاقصی تمام هیمنه اطلاعاتی و نظامی، اقتصادی رژیم صهیونیستی را فرو ریخت ، با وارد شدن این ضربه به رژیم صهیونیستی، نقطه امید و اتکای آمریکا در منطقه فرو پاشید.

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه مقاومت غزه با کمک مقاومت کرانه غربی، مقاومت انصارالله و عراق، حزب الله لبنان و اتکا به خداوند نبرد را ادامه خواهد داد، عنوان کرد: این نبرد تا نابودی رژیم صهیونیستی ادامه خواهد داشت و دشمنان ذلیل و خوار و منفور خواهند شد.

سردار فلاح‌زاده با بیان اینکه خداوند با این پیروزی، افکار عمومی دنیا را بیدار و متوجه غزه کرد، یادآور شد: تمامی آزادیخواهان و مظلومین حامی غزه هستند و تا نابودی رژیم صهیونیستی این نبرد را ادامه خواهند داد، هرچند که رژیم صهیونیستی اعلام کند که منطقه شمالی را به تصرف درآورده‌ام.

وی گفت: رژیم صهیونیستی که در کنج نیستی و نابودی گرفتار شده است و از سر ناتوانی باید دست به ترور کور بزند و سید رضی و العاروری را به شهادت برساند.

سردار فلاح‌زاده خاطرنشان کرد: مقاومت قهرمان و تلاش های حاج قاسم، رژیم صهیونیستی را در جبهه‌های گوناگون دچار فروپاشی کرد و داعش را که از سوی آمریکا سازماندهی شده بود را به نابودی کشاند و نظم قبلی جهانی را دچار فرسایش کرده و نظم جدید جهانی را دچار فروپاشی کرد.

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: اسراییل را در استانه فروپاشی قرارداد و آمریکا را از افعانستان فراری داده و در غزه و عراق و سوریه به شکست راهبردی دچار کرد با این همه شکست، رژیم صهیونیستی چاره ای جز ترورهای کور ندارد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.