انتخابات

مدیرکل صدا و سیمای خراسان رضوی گفت: مناظرات و فیلم‌های تبلیغاتی نامزدهای انتخاباتی از امروز (پنج شنبه) در ۱۲ کانال انتخاباتی حوزه انتخابیه شهرستان‌های خراسان رضوی پخش می‌شود.

آغاز فعالیت ۱۲ کانال انتخاباتی صداوسیمای خراسان رضوی

به گزارش قدس خراسان، محسن نصرپور اظهار کرد: از امروز ۵۰ مناظره از نامزدهای همه حوزه‌های انتخابیه که در ۱۵ روز گذشته در صدا و سیمای خراسان رضوی ضبط شده بود، در کانال‌های انتخاباتی همان حوزه به صورت روزانه پخش خواهد شد.

مدیرکل صدا و سیمای خراسان رضوی افزود: همچنین فیلم تبلیغاتی ۱۴۵ نفر از نامزدهای خراسان رضوی که به تأیید رسیده است، در کانال‌های انتخاباتی منتشر خواهد شد.

وی بیان کرد: در این دوره از انتخابات، تنوع تبلیغاتی خوبی در برنامه‌های صدا و سیما، در پیام رسان‌ها و نیز در نحوه استفاده از امکانات و ظرفیت‌های دستگاه‌های اجرایی دیده می‌شود که این تنوع، فضای بسیار وسیعی برای تبلیغات نامزدهای انتخابات مجلس فراهم می‌کند.

نصرپور به استفاده نامزدها از ظرفیت دستگاه‌های اجرایی و ۱۲ کانال تبلیغات تلویزیونی صداوسیمای خراسان رضوی هم اشاره کرد و افزود: این موارد هزینه تبلیغات نامزدهای انتخابات را کاهش خواهد داد.

مدیر کل صداوسیمای خراسان رضوی افزود: ما علاوه بر ایجاد عدالت تبلیغاتی برای نامزدهای انتخابات، زمینه‌ای فراهم کرده ایم تا مردم با شناخت و آگاهی بیشتری در انتخابات شرکت کنند.

گفتنی است؛ تبلیغات نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری تا ۸ صبح روز دهم اسفندماه، ادامه خواهد داشت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.