تحولات لبنان و فلسطین

مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد از راه اندازی 8 پایگاه ویژه دریافت و رسیدگی به شکایات مردمی در مبادی ورودی شهر و منطقه ثامن در ایام نوروز خبر داد.

فعالیت 8 پایگاه دریافت و رسیدگی به شکایات مردمی تاکسیرانی در ایام نوروز

مرتضی چایچی مطلق در این خصوص اظهارکرد: پایگاه مرکزی رسیدگی به شکایات مردمی سازمان تاکسیرانی در میدان بیت المقدس از ساعت 9 تا 21 و دیگر پایگاه‌ها به صورت 24 ساعته در مبادی ورودی شهر و اطراف حرم مطهر آماده دریافت و رسیدگی به شکایات شهروندان هستند.

وی افزود: همچنین شهروندان می توانند از طریق سامانه مردمی 137، شماره تلفن 33448150 و سامانه شهرمن نسبت به ثبت درخواست های رسیدگی به شکایات خود اقدام نموده و در اسرع وقت پاسخ خود را دریافت کنند.

چایچی مطلق خاطر نشان کرد: دریافت خدمات تاکسیرانی در مبادی ورودی شهر و همچنین روگذرهای حرم مطهر از طریق دریافت فاکتور سفر بوده و هرگونه اضافه پرداخت، صرفا در صورت تغییر مقصد سفر به درخواست مسافر مجاز خواهد بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.