دبیرکل جمعیت هلال احمر با اشاره به آماده‌باش هلال احمر، از به‌کارگیری هزار و ۲۹۰ نیروی امدادی و ۳۵۰ نیروی پشتیبانی و ۵۰ نیروی ستادی برای مراسم تشییع پیکر آیت‌الله رئیسی خبر داد.

به‌کارگیری ۱۶۹۰ نیروی امدادی برای پوشش آیین تشییع شهدای خدمت

یعقوب سلیمانی با اشاره به آماده باش ۱۰۰ درصدی هلال احمر در استان‌هایی که مراسم تشییع پیکر آیت الله رئیسی رئیس جمهور شهید در آن برگزار می‌شود، گفت: نیروهای هلال احمر فردا در مراسم تشییع پیکر آیت الله رئیسی از ساعاتی قبل از مراسم در ۶۴ نقطه شهر تهران مستقر می‌شوند.

وی افزود: هلال احمر با بکارگیری هزار و ۲۹۰ نیروی عملیاتی، ۳۵۰ نیروی پشتیبانی و ۵۰ نیروی ستادی، پوشش امدادی را انجام می دهد؛ علاوه بر این تجهیزات لجستیک هلال احمر شامل ۲۶ دستگاه آمبولانس، ۲۷ خودروی عملیاتی، ۵ خودروی نجات، ۳ دستگاه اتوبوس آمبولانس، ۵ دستگاه موتور امدادی و در مجموع ۱۰۰ خودرو و بالگرد هلال احمر در این عملیات به کار گرفته می‌شوند.

سلیمانی ادامه داد: نیروهای هلال احمر در مبادی منتهی به میدان آزادی، خیابان کارگر شمالی و جنوبی، دانشگاه تهران، میدان انقلاب، چهارراه ولیعصر و خیابان‌های منتهی به محدوده برگزاری مراسم مستقر می‌شوند و تا ساعاتی پس از مراسم نیز پوشش امدادی مراسم ادامه خواهد داشت تا تمامی‌ شهروندان بتوانند در ایمنی کامل در مراسم تشییع شهید آیت الله رئیسی حاضر شوند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.