همزمان با هفتمین روز از شهادت خادم الرضا(ع) شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی و همراهانش تصاویر شهدای خدمت در مجموعه نمایشگاه ستاره‌های رضوان حرم مطهر رضوی نصب شد.

تصاویر شهدای خدمت در نمایشگاه ستاره‌های رضوان حرم مطهر رضوی نصب شد

رئیس اداره تبلیغات فرهنگی حرم مطهر رضوی با بیان این مطلب گفت: نمایشگاه ستاره‌های رضوان مجموعه‌ای متشکل از تصاویر 120 تن از شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، مدافعین حرم، شهدای سلامت است که از سال گذشته در جوار چایخانه حضرت در باغ رضوان حرم مطهر رضوی برپا شده است.

جمال رستم‌زاده اضافه کرد: همزمان با دهه کرامت به منظور بهبود کیفیت عکس‌ها مجددا مجموعه این تصاویر بازطراحی شد و بخش‌هایی از وصیت‌نامه شهدا عمدتا با موضوع تبعیت و پشتیبانی از ولایت ، ضرورت رعایت حجاب و ... نیز در این نمایشگاه اضافه شد .

وی ادامه داد : همزمان با شهادت شهدای خدمت در شب میلاد امام رضا علیه السلام بر آن شدیم تا تصاویر این شهدای عزیز نیز به این مجموعه نمایشگاهی اضافه شود و در معرض دید زائران قرار گیرد و یاد نام آن‌ها در جوار مضجع منوررضوی زنده بماند.

رستم زاده خاطر نشان کرد:از این رو همزمان با هفتمین روز شهادت این عزیزان تصویر شهید خادم الرضا علیه السلام سید ابراهیم رییسی، رییس جمهور اسلامی ایران، شهید آیت الله سید محمد علی آل هاشم نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، شهید خادم الرضا علیه السلام دکتر مالک رحمتی قائم مقام سابق آستان قدس رضوی و استاندار آذربایجان شرقی ، شهید خادم الرضا دکتر حسین امیر عبدلهیان وزیر خارجه، سردار سیدمهدی موسوی رئیس یگان حفاظت رئیس‌جمهوری، سرهنگ خلبان سید طاهر مصطفوی، سرهنگ خلبان محسن دریانوش و سرگرد فنی بهروز قدیمی به این مجموعه اضافه شد.

رئیس اداره تبلیغات فرهنگی حرم مطهر رضوی افزود: نمایشگاه ستاره‌های رضوان مجموعه نمایشگاهی دائمی است و قرار است در مناسبت‌های مختلف برخی تصاویر شهدای دیگر متناسب با سالروز شهادتشان در این نمایشگاه نصب شود.

منبع: آستان نیوز

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.