۸ تیر

جود بلینگام، ستاره رئال مادرید، در آستانه بازی فینال لیگ قهرمانان اروپا برابر دورتموند بار دیگر از ناحیه کتف احساس درد دارد.

شوک در آستانه فینال لیگ قهرمانان اروپا به رئال؛ مصدومیت بلینگام برگشت!

به گزارش قدس آنلاین،رئال مادریدامشب در دیدار فینال رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه ومبلی به مصاف دورتموند خواهد رفت و امیدوار است که بتواند فصل خوبی که پشت سر گذاشت را با قهرمانی در این مسابقات به پایان برساند.

بلینگام ستاره بی چون و چرای رئال مادرید در اولین فصل حضورش در این تیم بود و توانست عملکرد درخشانی را در ترکیب کارلو آنچلوتی به نمایش بگذارد. او نقش مهمی را در قهرمانی رئال در رقابت‌های لالیگا ایفا کرد و در صعود این تیم به دیدار فینال لیگ قهرمانان هم بسیار تاثیرگذار بود.

کادر فنی و هواداران رئال بسیار به درخشش این بازیکن در برابر تیم سابقش در بازی امشب امیدوار هستند اما حالا اخبار نگران کننده‌ای درباره شرایط و آمادگی این بازیکن منتشر شده است. الچیرینگیتو خبر داده است که او در جریان تمرین رئال در ومبلی بارها و بارها کتفش را بررسی کرده و به نظر می‌رسد که از این ناحیه احساس درد دارد.

بلینگام در این فصل به دلیل برخوردی که با یکی از بازیکنان در جریان بازی رئال در رقابت‌های لالیگا داشت از ناحیه کتف مصدوم شد و چند هفته را دور از میادین بود و حالا این نگرانی وجود دارد که این مصدومیت قدیمی بار دیگر برای او دردسرساز شده باشد.

گفته می‌شود که مادر این ستاره انگلیسی هم که در تمرین حضور داشت و شاهد این اتفاق بود بسیار نگران وضعیت او شده و از کادر پزشکی رئال خواسته است که به شرایط این بازیکن رسیدگی کنند و اقدامات لازم را انجام دهند. این اتفاق اصلا برای هواداران رئال خوشایند نیست و باعث نگرانی آنها شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.