انتخابات

سرمربی تیم چادرملو اردکان گفت: ماجراجویی جدیدی را آغاز می‌کنیم و تیم‌های لیگ برتری این را بدانند که چادرملو حریف سختی برایشان خواهد بود.

اخباری: همه بدانند چادرملو حریف سختی برایشان خواهد بود

به گزارش قدس آنلاین، «سعید اخباری» پس از صعود تاریخی به لیگ برتر در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: این اتفاق شیرین را قبل از هر چیز به مردم نجیب‌زاده و شریف‌زاده سراسر استان یزد تبریک می‌گویم؛ این صعود کمترین حق این مردم بود، واقعا در هفته های پایانی این مردم به ما کمک بسیاری کردند.

وی افزود: با وجود تمام ناملایمات‌هایی که از سوی مسئولان برگزاری مسابقات دیدم اما عزممان برای رقم زدن این اتفاق جزم بود، این لیاقت داشتن یک نماینده در لیگ را داشت و خدا را شکر ورق این داستان به نام تیم ما خورد.

سرمربی تیم چادرملو اردکان ادامه داد: تمام مجموعه چادرملو و اعضای هیات مدیره باشگاه در مسیر کمک یار ما بودند. از آقای علی عطایی (مدیر عامل باشگاه) تشکر می‌کنم؛ از تمام بازیکنانم ممنون هستم که جانفشانی کردند و غیرتمندانه بازی کردند. از مجموعه کادر فنی ممنون هستم که از من در بسیاری از صحنه‌ها دلسوزتر بودند، امیدوار هستم با توسعه زیرساخت‌ها، برای این مردم یک نماینده شریف باشیم.

اخباری در خصوص حرفه‌ای شدن یزد در فوتبال گفت: کاش به تفاوت تیم‌های ریشه‌داری که رقیب ما بودند و تیم ما که سال دوم حضور خود در فوتبال را تجربه می‌کند نگاه کنید؛ حاضر بودند چند صد میلیارد هزینه بدهند تا الان به جای ما بودند؛ این سهمیه را به سختی دست آوردیم و حفظ این سهمیه از به دست آوردن آن سخت‌تر است؛ ما نه استادیوم مناسبی داریم، نه زیر ساخت های خوبی داریم و نه حتی زمین مناسبی برای تمرین داریم.

وی در ادامه ضمن تقدیر از «مهران فاطمی» استاندار یزد بابت تمام حمایت های که از این داشته در طول این مدت داشته است، گفت: شهریور ماه لیگ برتر شروع می‌شود و در این مدت باید این وضعیت زیر ساخت‌ها تغییر کند تا مردم شاد شوند؛ از تمام کسانی که به من سرمربی جوان که ۱۰ سال در لیگ برتر دستیار بوه و رزومه صعود نداشت اعتماد کردند، تشکر می‌کنم، دوست، انرژی است و دشمن، انگیزه، سایه هر دو مستدام!.

اخباری در پایان گفت: ابتدا باید از نظر سخت افزاری شرایط مناسب باشد و بعضی از چیزها از دست مدیریت واقعا خارج است؛ ماجراجویی جدیدی را آغاز می‌کنیم و تیم‌های لیگ برتری این را بدانند که چادرملو حریف سختی برایشان خواهد بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.