مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی گفت: کانون کارآفرینان برتر رسمی محور ترویج گفتمان کارآفرینی در جامعه هستند.

کانون کارآفرینان برتر رسمی محور ترویج گفتمان کارآفرینی در جامعه

به گزارش قدس خراسان، محمد امین بابایی در مجمع عمومی عادی سالیانه کانون کارآفرینان برتر رسمی استان، ترویج فرهنگ و گفتمان کارآفرینی در کشور را از اهداف و برنامه‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برشمرد و افزود: کانون کارآفرینان برتر رسمی در این راه نقش محوری بر عهده دارند.

وی در این جلسه طی سخنانی اظهارکرد: مهم‌ترین هدف تشکیل کانون، اعطای مرجعیت رسمی به این نهاد ملی و قانونی در حوزه کارآفرینی است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی، کارآفرینی را موتور اصلی اقتصاد عنوان کرد و افزود: با نوآوری محصول جدید خلق می شود و کارآفرینان می‌توانند در این مسیر کشور را توسعه بخشند و به همت آن‌ها اقتصاد پیشرفت کند.

بابایی ادامه داد: با اجرای ایده تشکیل کانون‌های کارآفرینان برتر رسمی متشکل از برگزیدگان ادوار جشنواره کارآفرینان برتر، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بر استفاده قانونی از ظرفیت سه جانبه‌گرایی و توان بخش خصوصی تأکید کرد.

وی به طرح های حمایتی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای حمایت از کارآفرینان کشور نیز اشاره کرد وافزود:"سامانه جستجوی شغل"، "طرح کارورزی"، "راه اندازی کمیته های سازش درون کارگاهی" و "طبقه‌بندی مشاغل" از جمله طرح‌هایی به شمار می‌روند که تسهیل‌گر شرایط برای کارآفرینان خواهند بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.