انتخابات

هفته دوم تابستان با حضور چند بازیگر شناخته‌شده دیگر بر صحنه تئاتر سپری می‌شود.

کدام بازیگران سینما و تئاتر بر روی صحنه تئاتر هستند؟
عکس تزئینی است

با شروع پروژه نمایشی موسیقایی «سی‌صد»، نوید محمدزاده، بهرام رادان و بهرام افشاری، بازیگران مشهوری هستند که از این هفته در مجموعه سعدآباد روی صحنه می‌روند. همچنین گفته شده گوهر خیراندیش، دیگر بازیگری است که به این پروژه پیوسته است.

پروژه «سی‌صد» به عنوان کاری از سهراب پورناظری در شرایطی پیش‌فروش بلیت خود را آغاز کرد که نام کارگردان آن مشخص نشد.

پیش‌تر پروژه دیگری با همین نام و با حضور سهراب پورناظری اجرا شد که کارگردانی آن را امیر جدیدی بر عهده داشت.

در هر دو پروژه علی نصیریان به صورت تصویری حضور داشت و دارد.

گفته شده که نویسنده این پروژه نمایشی موسیقایی، محمد رحمانیان است.

بر اساس اعلام گروه اجرایی، «سی‌صد» با داستان «گات» به دنبالِ برکشیدن مفاهیم کهن و انسان‌ساز ایرانی روی صحنه موسیقی و نمایش است.

«سی‌صد» هر شب ساعت ۲۱ در مجموعه سعدآباد روی صحنه می‌رود.

نوید محمدزاده، گوهر خیراندیش و رامبد جوان تئاتر کار می‌کنند

همچنین رامبد جوان که در کنار برنامه‌سازی‌های تلویزیونی، گاه هم دست به ساخت فیلم یا همکاری با تئاتر می‌زند، به عنوان تهیه‌کننده در اجرای نمایش تازه عاطفه تهرانی حضور دارد.

جوان در یکی دهه اخیر گاهی در تئاتر به ایفای نقش پرداخته که نمونه آن بازی در نمایش‌های «کالیگولا» به کارگردانی همایون غنی‌زاده و «دیوار چهارم» کار امیرضا کوهستانی است.

او علاوه بر این گاهی به عنوان تهیه‌کننده در کنار گروه‌های جوان نمایشی قرار می‌گیرد. نمایش «شلوار جین آبی» یکی از آثاری بود که سال‌های پیش با تهیه‌کنندگی او روی صحنه رفت و حالا هم به عنوان تهیه‌کننده در اجرای نمایش «مختصر گزارشی از یک تئوری» حضور دارد. نمایشی که عاطفه تهرانی، طراح و مدرس حرکت، خود کارگردانی آن را بر عهده دارد.

متن این نمایش نوشته بهزاد اقطاعی است که در خلاصه داستان آن آمده: «آنچه آب می‌فهمد، باد با خود می‌برد. آنچه باد می‌برد، خاک می‌زاید. آنچه خاک می‌زاید، آتش نمایان می‌کند و...»

این اثر نمایشی به عنوان کاری ازخانه نمایش دا از دهم تا ۲۲ تیر ساعت ۱۹ و سی دقیقه در محل این خانه روی صحنه می‌رود.

نوید محمدزاده، گوهر خیراندیش و رامبد جوان تئاتر کار می‌کنند

باغ کتاب نیز این روزها همچنان میزبان صابر ابر است که نمایش «امشب به صرف بورش و خون» را در سالن بلک باکس پردیس موسیقی و تئاتر این مجموعه روی صحنه می‌برد.

ابر، خود کارگردان و بازیگر این تک‌گویی نمایشی است که داستان آن از رمان «نازنین» داستایوفسکی و توسط مهدی یزدانی خرم اقتباس شده است. او این نمایش را با همراهی فاطمه نقوی، بازیگر باسابقه تئاتر روی صحنه می‌برد. نمایش «امشب ...» هر شب در دو نوبت ۱۹ و ۲۱ و به مدت یک ساعت اجرا می‌شود.

وحید آقاپور و مریم داننده، زوج بازیگر نیز این روزها در نمایش «سی و یک رویا» به ایفای نقش می‌پردازند؛ نمایشی به کارگردانی جواد مولانیا که در سالن ملک روی صحنه می‌رود.

هومن کیایی و نورا هاشمی دیگر بازیگران شناخته شده این اثر نمایشی هستند که هر شب ساعت ۱۸ و به مدت ۸۵ دقیقه اجرا می‌شود.

امیرحسین فتحی دیگر بازیگر جوان هم در تماشاخانه ملک روی صحنه است. او مشغول بازی در نمایش «نیوجرسی» به کارگردانی سعید دشتی است که هر شب ساعت ۲۱ و سی و به مدت ۷۰ دقیقه اجرا می‌شود.

نوید محمدزاده، گوهر خیراندیش و رامبد جوان تئاتر کار می‌کنند

تالار حافظ هم این روزها میزبان کنسرت نمایش «صخره‌ای در میان رودخانه» است که خسرو پسیانی و دیبا زاهدی در آن به ایفای نقش می‌پردازند.

این اثر نمایشی موسیقایی با کارگردانی رضا موسوی هر شب در دو نوبت ۱۸ و سی و ۲۰ و سی دقیقه به صحنه می‌رود. سروش کریمی نژاد، دیگر بازیگر این اثر نمایشی است.

همچنین بهاره رهنما هم این روزها با نمایش «میدان یاقوت» به کارگردانی و نویسندگی خودش در فضای باغ فرهنگسرای نیاوران حضور دارد و محمدرضا آزاد فرد» نیز دیگر بازیگر این اثر نمایشی است که هر شب ساعت ۱۹ اجرا می‌شود.

امیر مهدی ژوله و الیکا عبدارزاقی دیگر بازیگران مشهوری هستند که این روزها با نمایش «این دنیا یه کنسرت ریکی مارتین به من بدهکاره» به نویسندگی و کارگردانی سهند خیرآبادی روی صحنه هستند.

امیر غفارمنش در نمایش «سینگل» به کارگردانی مجتبی شفیعی به ایفای نقش می‌پردازد.

نوید محمدزاده، گوهر خیراندیش و رامبد جوان تئاتر کار می‌کنند

ستاره پسیانی، کاظم سیاحی و مجتبی پیرزاده دیگر بازیگران شناخته شده تئاتر هم شامگاه یکشنبه ۱۰ تیر ماه با اخرین اجرای نمایش «نکبت» کار پویا سعیدی روی صحنه می‌روند.

آخرین اجرای این اثر نمایشی شامگاه یکشنبه ساعت ۲۰ و سی و به مدت ۱۰۰ دقیقه در تالار دکتر ناظرزاده کرمانی تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه می‌روند.

سیروس همتی و ایوب اقاخانی دیگر بازیگران شناخته شده تئاتر هستند که این روزها با نمایش «و او جان من است» به کارگردانی حمید حرا در تالار وحدت روی صحنه‌اند.

این اثر نمایشی هر شب ساعت ۱۸ و به مدت یک ساعت و ۵۰ دقیقه اجرا می‌شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.