انتخابات

۱۰ تیر ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۱
کد خبر: 996973

همزمان با ۱۲ تیرماه روز خانواده و تکریم اعضای وابسته (بازنشستگان)، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران پیامی صادر کرد.

خانواده سالم، سلامت جامعه را می‌سازد

به گزارش قدس آنلاین، متن پیام امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش بدین شرح است:

وَ مِنْ آیاتِهِ انْ خَلَقَ لَکُمْ مِنْ انْفُسِکُمْ ازْواجاً لِتَسْکُنُوا الَیْها وَ جَعَلَ بَیْنَکُمْ مَوَدَّةً وَ رَحْمَةً انَّ فِی ذلِکَ لَآیاتٍ لِقَوْمٍ یَتَفَکَّرُوْنَ (روم – ۲۱

هم‌رزمان گرامی همانگونه که می‌دانید خانواده، بنیادی‌ترین نهاد اجتماعی است و استحکام این بنای مقدس، چشم‌اندازهای روشنی را در افق پیشرفت اجتماع ترسیم می‌کند به نحوی که «جامعه مطلوب» با «خانواده مطلوب» شکل گرفته و خانواده سالم، سلامت جامعه را می‌سازد.

امروز، خانواده‌های کارکنان ارتش جمهوری اسلامی ایران با توجه به مبانی دین مبین اسلام و با انتخاب سبک زندگی ایرانی – اسلامی الگویی مناسب برای جامعه و خانواده تراز نظام مقدس جمهوری اسلامی محسوب می شوند و همواره تکیه گاهی قابل اطمینان و صبور هستند که ارتش بخشی از توفیقات خود را مدیون آنها می‌باشد و اگر فرماندهی معظم کل قوا این بازوی نظامی کشور و انقلاب را کلمه طیبه و ارتش حزب‌الله نامیده‌اند، بدون شک نقش خانواده‌های محترم کارکنان و همراهی آنها با ارتشیان غیور، در این افتخارآفرینی نقش آفرین بوده است.

اینجانب خدای بزرگ را بر وجود نعمت خانواده‌های مومن، انقلابی و ولایی در ارتش جمهوری اسلامی ایران شاکر هستم و به یاری خداوند همچنان که در هم‌افزایی با همرزمان مومن و انقلابی‌ام، برای عزت و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، حراست از کیان مملکت اسلامی و ارتقای توان رزم و قدرت بازدارندگی ارتش در تراز این نظام مقدس، قدم بر می‌داریم، تمام تلاش خود را به‌کار می‌گیریم تا گوشه‌ای از همراهی، شکیبایی و نجابت مثال زدنی خانواده‌های محترم کارکنان ارتش را در راستای پاسداشت منزلت اجتماعی این عزیزان ارج بنهیم.
و اما پیشکسوتان ارتش جمهوری اسلامی ایران که در واقع الگوهای ما در سطوح مختلف ارتش بوده و در هر موفقیتی، نشانه‌ای از تفکر فرماندهی، مدیریت راهبردی، همراهی و همدلی پیشکسوتان عزیز دیده می‌شود.
پیشکسوتان، اسطوره‌های ارزشمندی از تجربه و دانایی هستند که تکریم و پاسداشت این بزرگواران، عاملی مهم در افزایش انگیزه نیروی فعال و مولد کشور و زمینه‌ساز تربیت بهتر نسل آینده کشور است. بنابر این شایسته است از این عزیزان که در راه اعتلای نظام و اهتزاز پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران از هیچ کوششی دریغ نورزیده و مسیر امنیت پایدار و دستیابی به اقتدار ایران سرافراز را برای نسل‌های بعد هموار کرده‌اند، به نیکی یاد کنیم و راه پرافتخارشان را ادامه دهیم.
عزت، سربلندی و دوام موفقیت خانواده‌های بزرگ، مومن و مخلص و نیز اعضای وابسته ارتش جمهوری اسلامی ایران را در ظل توجهات و عنایات حضرت ولی عصر (عج) تحت زعامت رهبر معظم انقلاب اسلامی از درگاه خداوند منان خواستارم. 

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی  
سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی 

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.