انتخابات

رژیم اسرائیل امروز ۵۰ شهروند فلسطینی از جمله مدیر مجتمع پزشکی «الشفاء» را بعد از ۷ ماه اسارت آزاد کرد، ازادی مدیر این مجتمع ولوله ای در رژیم صهیونیستی برپا کرد به طوری که دفتر نتانیاهو اعلام کرد، وزیر جنگ اسرائیل از آزادی رئیس بیمارستان شفاء غزه بی اطلاع بوده است.

 آزادی «محمد ابوسلمیه» مدیر بیمارستان شفاء غزه ولوله ای برپا کرد/ بی اطلاعی تا کجا؟

به گزارش قدس آنلاین، آزادی «محمد ابوسلمیه» مدیر بیمارستان شفاء غزه از اسارت باعث شد تا سران، سیاستمداران و مسئولان دستگاه های امنیتی و اطلاعاتی رژیم صهیونیستی بار دیگر به جان یکدیگر بیفتند.

از یک سو وزیر امنیت داخلی رژیم اسرائیل با انتقاد از این اقدام سازمان امنیت داخلی این رژیم موسوم به «شاباک»، خواهان استعفای رئیس آن شد و از سوی دیگر دفتر نتانیاهو نیز در بیانیه ای اعلام کرد که گالانت وزیر جنگ اسرائیل از آزادی رئیس بیمارستان شفاء غزه بی اطلاع بوده است.

این بیانیه افزود که تصمیم برای آزادی اسیران فلسطینی پس از بحث و تبادل نظر در دادگاه عالی رژیم اسرائیل درباره پرونده نگهداری آنها در بازداشتگاه «سدیه تیمان» اتخاذ شد.

در این بیانیه همچنین اعلام کرد که هویت اسیران فلسطینی آزاد شده به طور مستقل توسط مقامات امنیتی رژیم اسرائیل براساس (به گفته دفتر نتانیاهو)، ملاحظات حرفه ای آنها مشخص شده است.

این موضوع تا جایی پیش رفت که روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارنوت» گزارش داد که نتانیاهو دستور داده تا تحقیقات فوری درباره آزادی تعدادی از اسیران از جمله مدیر بیمارستان غزه انجام شود.

در این میان، سازمان امنیت داخلی رژیم صهیونیستی (شاباک) نیز در واکنش به اظهارات انتقاد آمیز مقامات این رژیم از این سازمان درخصوص آزادی اسیران فلسطینی در بیانیه ای اعلام کرد: ما از یکسال پیش خواهان آن هستیم که برای ازدحام جمعیت در زندان ها چاره ای اندیشده شود. پس از تصمیم دیوان عالی مبنی بر نگهداری اسیران برای مدت کوتاهی در بازداشتگاه «سدیه تیمان»، ما مجبور شدیم که آن دسته از اسیرانی را که خطر امنیتی کمتری دارند، آزاد کنیم. همچنین مجبور شدیم که روند بازداشت (فلسطینی ها) را متوقف کنیم.

گفتنی است؛ گزارش منتشر شده توسط رسانه ها که خروجی اش آزادی ۵۰ اسیر از زندان های رژیم صهیونیستی بود در واقع با محور وضعیت بد اسرا در این زندان ها منتشر شده بود و وقتی شبکه «الجزیره» خبر داد رژیم صهیونیستی دکتر «محمد ابو سلیمه» مدیر مجتمع پزشکی الشفاء که به مدت ۷ ماه در زندان‌های این رژیم تحت اسارت قرار داشت، به همراه چند تن دیگر از کادر درمانی نوار غزه آزاد کرده است، این موضوع آغاز ولوله در رژیم صهیونیستی شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.