انتخابات

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: تولید و عرضه خودرو به زودی به حدی می‌رسد که خودروسازان برای فروش خودروها باید به مردم وام بدهند.

وزیر صمت: مردم برای خرید خودرو عجله نکنند / وضعیت اقتصاد کشور رو به بهبود است

به گزارش قدس آنلاین  عباس علی آبادی وزیر صنعت، معدن و تجارت در مورد وضعیت تولید و عرضه خودرو، اظهار کرد: به زودی به نقطه‌ای می‌رسیم که خودروسازان باید وام بدهند و خودروهایشان را به‌صورت قسطی بفروشند تا مردم خودرو خریداری کنند.

وی افزود: البته در حال حاضر خودروسازان این کار را می‌کنند، اگر برنامه‌هایی که تدارک دیده شده محقق شود در آینده نزدیک شاهد خواهیم بود که خودروسازان برای اینکه مردم خودرو بخرند باید به آنها وام بدهد.

علی آبادی تأکید کرد: بنابراین مردم برای خرید خودرو عجله نکنند و خودرو را به عنوان کالای سرمایه‌ای خریداری و در پارکینگ‌های خود قائم نکنند.

وی با بیان اینکه حس نگرانی از کاهش ارزش پول گاهاً منجر به بروز چنین اتفاقاتی می‌شود، گفت: بسیاری از پدیده‌های اقتصادی ناشی از احساس جامعه است، البته از آنجا که احساس جامعه ناشی از عوامل مختلفی است لذا آن را باید محترم شمرد. اما مردم بدانند که وضعیت اقتصاد کشور رو به بهبود است.

علی آبادی با تاکید بر اینکه مردم خودروهایی را که خریداری می‌کنند قائم نکنند، گفت: توصیه می‌کنم با بررسی این کار را انجام دهند زیرا بعداً ممکن است متضرر شوند.

وزیر صنعت، معدن و تجارت اظهار کرد: مطابق پیش‌بینی‌ها تولید و عرضه خودرو به حدی می‌رسد که بیشتر از تقاضای موجود در بازار خواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.