انتخابات

باشگاه الریان، نایب‌قهرمان لیگ ستارگان قطر بعد از جدایی لئوناردو ژاردیم تصمیم دارد تا پویا اسبقی را استخدام کند.

یک ایرانی جانشین کاشف امباپه می‌شود

به گزارش قدس آنلاین طی روزهای گذشته اخبار فراوانی پیرامون حضور احتمالی لئوناردو ژاردیم( کاشف امباپه در موناکو ) در شباب الاهلی به گوش می‌رسید و او حتی قرارداد ۳/۵ میلیون دلاری خود را با الریان قطر فسخ کرد اما مسئولان باشگاه اماراتی در نهایت از پائولو سوسا به عنوان سرمربی جدید خود رونمایی کردند. مدیریت باشگاه الریان که از پرداخت هزینه بالا به ژاردیم خلاص شده، تأکید کردند که در تلاش برای جذب سرمربی و کادر فنی جدید برای هدایت تیم هستند و به زودی این موضوع را اعلام خواهند کرد.

حالا از قطر خبر می‌رسد گزینه هدایت الریان که فصل قبل در لیگ ستارگان قطر نایب‌قهرمان شد و مجوز صعود به لیگ نخبگان آسیا را دریافت کرد، کسی نیست جز پویا اسبقی. سرمربی ایرانی که فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ هدایت الشمال را بر عهده داشت و بر خلاف سال‌های قبل توانست این تیم را در جدول حفظ کند. به خاطر همین عملکرد خوب بود که مدیران الشمال قرارداد اسبقی را تا سال ۲۰۲۶ تمدید کردند.

یک ایرانی جانشین کاشف امباپه می‌شود

این سرمربی ایرانی که سابقه هدایت گوته‌بورگ در لیگ سوئد، تیم زیر ۲۱ ساله‌های سوئد، بارنزلی در چمپیونشیپ و همچنین ستاره سرخ بلگراد را در کارنامه دارد، از الشمال دستمزدی حدود ۶۰۰ هزار دلار دریافت می‌کرد. حالا الریان قرار است او را با ۲ برابر این مبلغ به خدمت بگیرد. البته این اتفاق در شرایطی رخ می‌دهد که الشمال با جدایی سرمربی ۳۸ ساله و ایرانی خود موافقت کند. آن‌وقت است که الریان از اسبقی رونمایی خواهد کرد و او هم می‌تواند حضور در لیگ نخبگان آسیا را تجربه کند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.