قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی با حضور در مرکز جامع ارتباطات مردمی به صورت مستقیم پاسخگوی مخاطبان سامانه 138 بود.

رسیدگی به مسائل و مشکلات مردم در سامانه ملی 138

مصطفی فیضی، با حضور در مرکز جامع ارتباطات مردمی آستان قدس رضوی به مدت یک ساعت پاسخگوی مستقیم سوالات زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی بود.

وی در حاشیه این برنامه گفت: حرم حضرت علی بن موسی الرضا(ع) ملجا و پناهگاه و آرزوی همه علاقمندان به خاندان عصمت و طهارت(ع) است و از همین رو انتظار می‌رود خادمان این بارگاه ملکوتی پاسخگوی سوالاتی در خصوص فعالیتها و خدمات حرم مطهر رضوی بوده و در حل مسائل آنان تلاش کنند.

وی ادامه داد: بخشی از سوالاتی که در این یک ساعت مطرح شد، مربوط به حوزه خدمات و فعالیت‌های حرم، پیشنهادات و همچنین تقدیر، تشکر و انتقاد بود، بخشی دیگر نیز به سوالات همکاران و شاغلان آستان قدس رضوی پیرامون مسائل و موضوعات جاری در حوزه خدمت بود.

فیضی تصریح کرد: بخش دیگر سوالات نیز به انتقادات و بیان دیدگاه‌های خدام مشهد و سراسر کشور اختصاص داشت که در خصوص خدمت بیان و به این سوالات پاسخ داده شد.

وی خاطر نشان کرد: وظیفه ما این است که در این جلسات حضور یابیم و شنونده نظرات و دیدگاه‌های مردم باشیم، هر چند یک ساعت برای پاسخگویی کافی نیست، اما سعی ما بر این است با ثبت شماره و درخواست مخاطبان پاسخگوی آنان باشیم.

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی، اظهار کرد: یکی از موفقیت‌های مرکز جامع ارتباطات مردمی و سامانه 138 این است که خادمان این بارگاه منور با طرح مسائل و موضوعات مختلف، در جریان نقطه نظرات مخاطبان قرار گرفته و نسبت به مشکلات آنان آگاهی پیدا می‌کنند.

وی ادامه داد: با توجه به عناوین مختلف خدمت، این طبیعی است که مردم با سوالات و شبهات متعددی مواجه شوند از همین رو لازم است با رعایت احترام و صبر و حوصله به مشکلات و مسائل مردم گوش دهیم و با توضیحات لازم آنان را قانع کنیم.

 لازم به ذکر است، روزانه بیش از 50 نفر در قالب سه شیفت به صورت 24 ساعته پاسخگوی سوالات زائران و مجاوران در حوزه‌های مختلف هستند.

منبع: آستان نیوز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.