رئیس ستاد انتخابات خراسان رضوی از تمدید انتخابات تا ساعت ۲۰ و به مدت دو ساعت در استان خبر داد و گفت: این دو ساعت تمدید شده فرصت خوبی است تا مردم شریف خراسان رضوی در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شرکت کنند.

زمان برگزاری انتخابات در خراسان رضوی تا ساعت ۲۰ تمدید شد

به گزارش قدس خراسان، سیدهادی طباطبایی عصر امروز در استودیو انتخابات استانداری خراسان رضوی اظهار کرد: زمان برگزاری انتخابات باید طی ۱۰ ساعت انجام شود اما با اجازه وزیر کشور تمدید آن تا ساعت ۲۴ امکان‌پذیر است.

رئیس ستاد انتخابات خراسان رضوی با تأکید بر اینکه استانداری خراسان رضوی نیاز به تمدید ساعت انتخابات را با وزارت کشور مطرح کرده بود، عنوان کرد: احتمالا سایر استان‌ها نیز نیاز به تمدید در ساعت رأی‌گیری داشته‌اند، به همین خاطر وزیر کشور اخذ رأی را تا ساعت ۲۰ و به مدت دو ساعت تمدید کرد.

وی اضافه کرد: این دو ساعت تمدید شده فرصت خوبی است تا مردم شریف خراسان رضوی در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شرکت کنند.

طباطبایی افزود: افرادی که شناسنامه قدیمی دارند، برای شرکت در انتخابات باید کد ملی‌شان را همراه داشته باشند در غیر این صورت می‌توانند به نماینده فرمانده در شعبه مراجعه کرده و با سری شناسنامه، کد ملی خود را دریافت کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.