مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی گفت: قطعی برق، کمبود آب و گاز در شهرک‌ها و نواحی صنعتی واقعاً اثرگذار هست و در دولت آینده باید در این زمینه و همچنین تأمین زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی اقدام جدی انجام شود.

تأمین زیرساخت‌ها در نواحی صنعتی استان توسط دولت آینده ضروری است

جعفر فرشچی طوسی با حضور در شعبه اخذ رای مؤسسه فرهنگی قدس در تریبون انتخاباتی قدس عنوان کرد: خداوند را به خاطر این مردم فهیم و آگاه بالاخص کارآفرینان و فعالان اقتصادی و کارگران زحمتکش که امروز از صبح در شهرک‌های صنعتی استان در پای صندوق‌های سیار و ثابت حضور چشمگیر و باشکوه داشتند شاکریم.

وی افزود: مشارکت در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در شهرک‌های صنعتی استان باعث شد تا دوباره درخواست صندوق سیار بدهیم. در شهرک صنعتی توس علی رغم پیش‌بینی یک صندوق ثابت و دو صندوق سیار مجدد تقاضای صندوق سیار سوم شد و کارگران واحدهای صنعتی این شهرک جهت انداختن رای خود در پای صندوق حضور پیدا کردند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی ادامه داد: در شهرک صنعتی فناوری‌های برتر علی رغم پیش‌بینی صندوق سیار باز هم کمبود صندوق اتفاق افتاد و با هماهنگی‌های لازمه صندوق دوم در این شهرک مستقر شد.

فرشچی درباره تعداد صندوق‌های مستقر در شهرک صنعتی کلات گفت: در این شهرک رای‌گیری با دو صندوق سیار و یک صندوق ثابت از کارگران و کارآفرینان و فعالان اقتصادی انجام می‌شود و این حضور چشمگیر و مشارکت بالا واقعاً جای تقدیر و تشکر دارد.

وی افزود: فعالان و مدیران صنعتی ما پای کار نظام، آرمان‌های انقلاب و شهدا هستند اما مشکلاتی را هم مطرح می‌کنند که‌ امیدواریم در دولت آینده مخصوصاً در بحث قطعی برق، کمبود آب و گاز که در شهرک‌ها و نواحی صنعتی واقعاً اثرگذار هست اقدامی جدی انجام شود.

فرشچی تشریح کرد:‌ امیدواریم دولت آینده در بحث زیرساخت‌ها مخصوصاً در شهرک‌ها و نواحی صنعتی که در یک جا متمرکز هستند مدیریت لازم را انجام بدهد و چنانچه این اتفاق بیافتد قطعاً هم در بحث اشتغال هم در بحث تولیدات و هم در بحث صادرات و تمام موارد و حتی در مباحث اجتماعی اثرگذار آن را خواهیم دید و ما شاهد افزایش صادرات و تولیدات خواهیم بود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی مهم‌ترین چالش و مسأله در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان را بررسی و رصد واحدهای فعال دانست و گفت: رصد این واحدها از این نظر اهمیت دارد که به سمت تعطیلی کشیده نشوند و اگر واحدی مشکل دارد در هر زمینه‌ای شناسایی و مشکلاتشان حل شود و رسیدگی به واحدهای فعال صنایع کوچک و متوسط می‌تواند یکی از اولویت‌های کاری دولت آینده باشد تا این واحدها به سمت تعطیلی و راکت شدن نروند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.