انتخاب چهاردهم

مدیرکل امور فراورده‌های طبیعی، سنتی و مکمل سازمان غذا و دارو با اشاره به دپوی دو ماهه شیرخشک های یارانه‌ای در شرکت‌های پخش، گفت: این دپو تا سه ماه افزایش پیدا می‌کند.

وضعیت شیرخشک یارانه‌ای / برای ۲ ماه ذخیره کرده‌ایم

علیرضا رستمی اظهار کرد: وضعیت ذخیره شیرخشک یارانه‌ای در کشور مناسب است و بنا بر محاسبات اداره کل طبیعی، سنتی و مکمل نباید در هیچ نقطه از کشور با کمبود در حوزه شیرخشک‌های یارانه مواجه باشیم، علاوه بر این موجودی این شیرخشک ها به اندازه دو ماه در شرکت‌های پخش دپو شده است.

وی افزود: همچنین مکاتباتی با معاونت‌های غذا و داروی سراسر کشور صورت گرفته است با توجه به تولید مناسب شیرخشک توسط تولیدکنندگان، در صورتی که میزان دپوی شیرخشک معاونتی به کمتر از دو ماه رسید، مراتب به سازمان غذا و دارو اعلام و اقدامات لازم برای تأمین آن انجام شود.

مدیرکل امور فراورده‌های طبیعی، سنتی و مکمل سازمان غذا و دارو با بیان اینکه در تلاش هستیم تا میزان دپوی شیرخشک یارانه‌ای دو ماهه را افزایش دهیم، عنوان کرد: با همکاری معاونت‌های غذا و داروی سراسر کشور در صورت آمادگی انبار آن ها، دپوی یک ماهه دیگر نیز در به این میزان اضافه خواهد شد و به این ترتیب میزان دپوی شیرخشک به سه ماه افزایش می‌یابد.

منبع: خبرگزاری مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.