مدیر برق شهرستان بردسکن کاهش حداقل 15 درصدی مصرف برق را از اهداف اصلی پویش انرژی در طول فصل گرم سال 1403 اعلام کرد.

پویش «با انرژی» طرحی برای رایگان شدن قبوض برق و شانس برنده شدن جوایز میلیونی

به گزارش قدس خراسان، جواد رجبی اول افزود:  پویش انرژی  با این هدف طراحی شده است که ضمن حفظ رفاه و آسایش شهروندان مشارکت حداکثری آن‌ها را برای بهبود روش‌های مصرف برق به عنوان یک انرژی گران‌بها جلب کند.

وی با اعلام خبر خوشی به مشارکت‌کنندگان در این پویش، عنوان کرد: به کسانی که  دراین پویش  شرکت کنند به قید قرعه جوایز ارزشمندی از جمله ۳۰۰ خودرو و هزاران کمک هزینه خرید لوازم خانگی، برقی و الکترونیکی اهداء می‌شود و همچنین تخفیف در قبوض برق افراد دارای صرفه‌جویی به صورت قطعی تا سقف رایگان است. مشترکین می‌توانند با فعالیت مستمر و کاهش بیش از 15 درصد به اهداف طلایی پویش برسند و شانس برنده شدن در جوایز را افزایش دهند.

رجبی اول عنوان کرد: مردم  می توانند  با نصب اپلیکیشن «با انرژی» از سایت www.ba-energy.ir  یا  با شماره گیری کد دستوری *1521#  و تماس با مرکز تماس 091299975 عضو پویش انرژی شوند و با عمل  به راهکارهای ارائه شده  در لیست قرعه کشی این پویش قرار بگیرند. 

مدیر برق شهرستان بردسکن سرویس دوره ای کولرهای آبی توسط افراد متخصص، شستشو و تعویض به موقع پوشال‌های کولر آبی، تعویض موتور کولرهای آبی قدیمی با نوع جدید BLDC، نصب سایه‌بان روی کولر آبی، استفاده از کولرگازی در دمای آسایش (۲۴ درجه سانتی گراد)، استفاده از دور کند کولر آبی و عدم استفاده از وسایل پرمصرف در زمان اوج مصرف (از ساعت ۱۳ تا ۱۸ و از ساعت ۲۰ تا 23 ) را از مهمترین اقدامات در جهت کاهش مصرف و افزایش شانس برنده شدن در پویش انرژی اعلام کرد.

خبرنگار: علی نوری

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رضا ۰۹:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۵
    0 0
    اصلا پشتیبانی نداره خودتون به شماره ای که گفتن 091299975 زنگ بزنید اصلا اینجور شماره ای وجود نداره
  • سید عصمت طباطبایی ۲۲:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۲
    0 0
    کد دستوری میزنم هیچی نمیاد