قدس آنلاین - تبریز: معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار تبریز، گفت: انتخاب شهرداران مدرسه، موجب ارتقای روحیه مشارکت جویی در دانش آموزان شده است.

انتخاب شهرداران مدرسه، موجب ارتقای روحیه مشارکت جویی در دانش آموزان شده است

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، حجت الاسلام احمد حمیدی، در مراسم تنفیذ احکام شهرداران مدارس ، ضمن اشاره به این که این برنامه، با مشارکت شهرداری تبریز و اداره آموزش و پرورش استان اجرایی شده است، در زمینه اهداف مشترک این دو نهاد گفت: تکریم شخصیت علمی دانش آموزان به عنوان آینده سازان نظام، تقویت خودباوری و  اعتماد به نفس دانش آموزان و ارتقای سطح مشارکت جویی و مشارکت پذیری نوجوانان، از جمله اهدافی است که توسط این دو نهاد پیگیری می شود.

وی در ادامه تصریح کرد: تلاش ما بر این است که در برنامه های آتی شهرداران مدارس، علاوه بر نکات آموزشی، به بحث سلامت اجتماعی و سلامت عمومی شهر و شهروندان و همچنین غنی سازی اوقات فراغت نیز توجه کنیم.
معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار تبریز، در بخش دیگری از سخنان خود، بر لزوم آشنایی شهرداران مدارس با مقررات و حقوق شهروندی تاکید نمود و متذکر شد: یکی از تاکیدات شهردار محترم تبریز، این است که شهروندان، مطالبه گر باشند و حقوق خود را از دستگاه ها و نهادهای اجرایی طلب کنند و این امر ممکن نمی شود، مگر این که شهروندان ابتدا با حقوق خود آشنا باشند و ما امیدواریم شهرداران مدارس، در حیطه وظایف خود، از عهده این امر بخوبی بر آیند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.