رئیس سازمان صداوسیما از حضور محمدجواد ظریف، رئیس شورای راهبردی دولت چهاردهم در رسانه ملی برای ارائه توضیحات در زمینه فرایند انتخاب وزرا خبر داد.

رئیس سازمان صداوسیما: ظریف امشب میهمان تلویزیون است

پیمان جبلی در حاشیه جلسه امروز هیات دولت در جمع خبرنگاران درباره استقبال از برنامه‌های صداوسیما در ماه محرم، اظهار کرد: برنامه‌های ماه محرم در صداوسیما مستمر است و همچنان ادامه دارد و بعد از ماه های محرم و صفر ارزیابی دقیق مرکز تحقیقات انجام خواهد شد.

وی افزود: به نظر می‌رسد برنامه‌های شاخصی مثل حسینیه معلا استقبال گسترده‌تری نسبت به سال گذشته تجربه کرده‌اند.

رئیس سازمان صداوسیما در پاسخ به پرسشی در واکنش به اینکه ستاد انتخاباتی رئیس‌جمهوری منتخب اعلام کرده همکاری لازم از سوی صداوسیما در زمینه اطلاع‌رسانی فرایند انتخاب وزرا انجام نشده است، تصریح کرد: خیر؛ همکاری کامل است. رئیس شورای راهبردی دولت چهاردهم نیز امشب دعوت شده‌اند و ان شاءالله توضیح خواهند داد.

جبلی درباره آخرین وضعیت مجموعه تلویزیونی سلمان فارسی، اظهار کرد: این مجموعه به بهترین شکل ممکن از لحاظ پشتیبانی منابع مالی و پیشرفت مطابق با جدول برنامه‌ریزی پیش می‌رود. این مجموعه الان در شاهرود در حال فیلمبرداری است و بعد به شهرک غزالی برمی‌گردند. آخرین بررسی نشان می‌دهد هیچ تأخیر و مشکلی در ساخت سریال سلمان فارسی و نیز سریال حضرت موسی وجود ندارد.

وی یادآور شد: ما اکنون در فصل ایران سریال سلمان فارسی هستیم که یکی از پرهزینه‌ترین و پیچیده‌ترین فصل‌های سه‌گانه سریال سلمان فارسی است و امیدواریم این فصل تا پایان سال آینده به تولید نهایی برسد و حتی اقدامات پساتولید را هم تا اواخر سال آینده انجام دهیم. تمام تلاش ما این است که بتوانیم فصول اول و دوم این مجموعه تلویزیونی را از اوایل سال ۱۴۰۵ به پخش برسانیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.