آنها با ایجاد و راه اندازی فضای تخریبی به دنبال تخریب سیاست‌های مالکان جدید دو باشگاه هستند تا شاید به این روش امتیاز بیشتری بگیرند.

ردپای جریان دلالی در تخریب مالکان آبی و قرمز

به گزارش قدس آنلاین، رفتار غیر حرفه‌ای برخی هواداران دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در قبال عملکرد مالکان جدید می تواند تبعات جبران ناپذیری در سرنوشت دو تیم ریشه دار پایتخت داشته باشد تا حدی که آنها در اقدامی غیر منتظر قید تیمداری در این سطح را برای همیشه بزنند و سرمایه خود را در بخش دیگری سرمایه گذاری کنند.

دلخوری مدیران هلدینگ خلیج فارس و کنسرسیوم بانکی بیانگر آن است که سرمایه گذارانی که در دولت سیزدهم با پیگیری رئیس جمهور شهید اقدام به خرید سهام این دو باشگاه کردند،از برخی رفتارها و هجمه‌های سازماندهی شده در شبکه های اجتماعی طی روزهای گذشته گلایه دارند و معتقدند اگر اوضاع به همین منوال پیش رود، همان بهتر که قید تیمداری در حوزه فوتبال را بزنند و این دو باشگاه را به دولت برگردانند تا دیگر گرفتار حواشی کاذب در این عرصه نشوند.

اینکه مالکان استقلال و پرسپولیس معتقدند میزان کارشکنی‌های موجود و حاشیه‌سازی‌های به هیچ وجه منطقی نیست مساله بسیار درستی است اما سوال کلیدی و مهم اینست که طراحان این سناریوهای تخریبی با چه هدفی این فضا را به وجود آورند تا مالکان دو باشگاه را از ادامه فعالیت در این مسیر دلسرد کنند؟

آنالیز و رفتارشناسی اتفاقات اخیر نشان می‌دهد گردانندگان این جریان تخریبی برخی ادمین های کانال‌های هواداری دو باشگاه هستند که در گذشته به عناوین مختلف درآمدهای هنگفتی را به جیب می زدند که حالا با ورود مالکان جدید بخش اعظمی از این درآمد نامشروع از بین رفته به همین دلیل آنها با ایجاد و راه اندازی فضای تخریبی به دنبال تخریب سیاست‌های مالکان جدید دو باشگاه هستند تا شاید به این روش امتیاز بیشتری بگیرند.

نکته قابل تامل اینجاست که در این سناریو ردپای برخی دلال‌ها نیز به وضوح روئیت می شود، به شکلی که وقتی باشگاه یا کادرفنی این دو باشگاه زیر بار پیشنهادهای نجومی بازیکنان درجه دو و سه فوتبال ایران نمی‌روند میزان تخریب‌ها به شکل قابل توجهی افزایش می‌یابد تا این واقعیت برملا شود که ماجرا به موضوع پاسخ منفی باشگاه به پیشنهاد دلال مذکور کاملا مرتبط است.

بدون تردید اگر سهم خواهی و باج گیری گردانندگان این جریان تداوم پیدا کند، مالکان هر دو باشگاه به این باور می رسند که سرمایه گذاری در این حوزه هیچ دستاوردی برای انها به دنبال نخواهد داشت از این رو ضروری است دستگاه های نظارتی با ورود آنی به ماجرا گردانندگان این شبکه مافیایی را شناسایی کنند تا بیش از این سرنوشت دو باشگاه بزرگ استقلال و پرسپولیس بیش از این به مخاطره نیفتد.

قطعا بی تفاوتی درباره این موضوع و سکوت در قبال جریان تخریبی می تواند منجر به خلق فاجعه بزرگی در این حوزه شود که پیامدهای زیادی به دنبال خواهد داشت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.