مردم مشهد در راهپیمایی حمایت از مردم مظلوم غزه با در دست داشتن عکس امام خمینی(ره) و رهبر انقلاب و پرچم ایران و فلسطین نسل‌کشی رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.

اعلام انزجار نمازگزاران مشهدی از جنایات رژیم منحوس صهیونیستی

به گزارش قدس خراسان، از آغاز عملیات طوفان الاقصی تاکنون قریب به ۹ ماه می‌گذرد و در این مدت رژیم غاصب صهیونیستی با بمباران باریکه غزه بیش از ۴۰ هزار فلسطینی را به شهادت رسانده است، البته برخی منابع تعداد شهدای فلسطینی را خیلی بیشتر از این تعداد تخمین زده‌اند.

این در حالی است که کوچکترین آسیب به ترامپ در میتینگ انتخاباتی در صدر اخبار قرار می‌گیرد اما رسانه‌های غربی و وابستگان آنها در مقابل این حجم از کشتار وحشیانه کودکان و زنان در غزه سکوت می‌کنند و کمترین واکنشی از خود نشان نمی‌دهند.

چندی پیش رئیس مجمع عمومی سازمان ملل سطح کشتار در نوار غزه را بی‌سابقه خواند، همچنین یونیسف اعلام کرد: ۹۰ درصد ساکنان نوار غزه آواره شده‌اند.

یکی از رسانه‌های خارجی نیز نوشت: تخلیه ۴۰ میلیون تن آوار انباشته شده در غزه ۱۵ سال زمان می‌برد. با وجود همه این اعترافات اما رفتار مزورانه آمریکا این داغ را چندین برابر کرده است و در حالی که به‌تازگی ۱۰۰ میلیون دلار به فلسطینی‌ها کمک کرده اما همچنان حامی اصلی رژیم صهیونیستی در کشتار زنان و کودکان بی‌دفاع فلسطینی است، بمباران تنها گوشه‌ای از جنایات این رژیم منحوس است و این روزها با بستن مرزها برای جلوگیری از رسیدن مواد غذایی به مردم غزه قحطی و سوء‌تغذیه کودکان یکی از عوامل این نسل‌کشی عظیم است.

مردم مشهد طی این ۹ ماه تجمعاتی در دفاع از مظلومیت مردم فلسطین انجام داده‌اند و امروز بعد از اقامه نماز جمعه نیز از خروجی باب‌الجواد(ع) به‌سمت چهارراه شهدا در حمایت از مردم مظلوم غزه راهپیمایی کردند.

مردم مشهد در این راهپیمایی با در دست داشتن عکس رهبر انقلاب و امام خمینی(ره) و پرچم ایران و فلسطین این نسل‌کشی رژیم صهیونیستی را محکوم و باری دیگر حمایت خود را از دفاع مشروع مردم فلسطین در مقابل تجاوز صهیونیست‌ها به سرزمین زیتون اعلام کردند.

راهپیمایان در مشهد با سردادن شعارهای «مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا، حمایت از فلسطین تکلیف مسلمین است، لعنت الله علی اسرائیل، اسرائیل اسرائیل مرگت فرارسیده، بیا بیا ای پسر فاطمه/ به جور اشقیا بده خاتمه، ناله مظلوم بلند است خدا/ بقیه الله کجایی بیا، ابالفضل علمدار خامنه‌ای نگهدار و ای رهبر آزاده حکم جهادم بده» همبستگی خود را با مردم مظلوم غزه و خشم و انزجار خود را از رژیم غاصب صهیونیستی و همدستانش نشان دادند.

همزمان با مشهد در سایر شهرستان‌های استان نیز نمازگزاران نماز جمعه خشم و انزجار خود از جنایات این رژیم منحوس در غزه و اردوگاه‌ها فلسطینی اعلام و از غاصبان کودک‌کش اعلام برائت کردند.

این راهپیمایی‌ها در حالی برگزار می‌شود که امروز در جدیدترین تحولات جنگ شاهد حمله موشکی انصارالله یمن به تل‌آویو و کشتی اسرائیلی در خلیج عدن هستیم، حزب الله لبنان نیز پایگاه‌های نظامی رژیم صهیونیستی در ارتفاعات اشغالی کفرشوبا و شهرک ابیریم در مرکز عمق اراضی اشغالی را با موشک‌های سنگین هدف قرار داد، همزمان با بالا رفتن ستون‌های دود و آتش در این پایگاه آژیرهای خطر در شهرک‌های صهیونیست‌نشین «ابیریم»، «فسوطه»، «شتولا» و «مرگلیوت» به صدا در آمده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.