باشگاه استقلال پیش از اینکه حضور نکونام در این تیم قطعی شود وآقای سرمربی تأییدیه‌های لازم را برای تداوم حضور در این باشگاه بگیرد، با دو بازیکن بوسنیایی وارد مذاکره شد و در نهایت این مذاکرات به عقد قرارداد انجامید.

جذب بازیکنان بوسنیایی بدون تأیید نکونام/ عجله کار دست استقلال می‌دهد؟

به گزارش قدس آنلاین،«آلمدین زیلیکیچ» و «ودران کیوسفسکی» دو بازیکنی هستند که یکی در پست دروازه‌بان بازی می‌کند و دیگری بازیکنی است که برای پست هافبک بازیساز مدنظر قرار گرفته است. این دو بازیکن از نظر فنی بازیکنان قابل قبولی محسوب می‌شوند و باشگاه استقلال پس از تماشای فیلم‌های بازی این بازیکنان اقدام به جذب آن‌ها کرده است، اما مسئله اصلی این است که هیچ یک تأیید سرمربی استقلال را ندارند و تا زمانی که نکونام آن‌ها را تأیید نکند، نمی‌توانند روی حضور دراین باشگاه خوشبین باشند.

اینکه چه شد باشگاه استقلال در روزهای آغازین نقل و انتقالات اقدام به جذب این بازیکنان کرد از آن دسته سؤالاتی است که باید عمیقاً روی آن تأمل کرد. حتی سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال نیز در مصاحبه خود به این موضوع که نکونام در جریان جذب این دو بازیکن نبوده نیز اشاره کرده است. فرشید سمیعی سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال گفته بود جواد نکونام در جریان جذب این هافبک و دروازه‌بان بوسنیایی نبوده است و حضور این دو بازیکن در استقلال منوط به رضایت نکونام است.

سمیعی در این باره این جمله را به زبان آورد: « ما در آن مقطع در خدمت نکونام نبودیم و او باید در این خصوص تصمیم‌گیری کند. با آن روش کاری که بنده و مدیران هلدینگ داریم، تمام دوستان تأکید دارند کل بازیکنان باید با نظر سرمربی جذب شوند».

این طور که پیداست مدیران استقلال نیز قصد دارند دست سرمربی را برای حذف یا ادامه همکاری این دو بازیکن باز بگذارند، اما سؤال این است که اگر نکونام یکی از این دو بازیکن را نخواهد، باشگاه استقلال چه میزان غرامت باید به این بازیکنان پرداخت کند؟ اگر نکونام به باشگاه اعلام کند هر دو بازیکن را نمی‌خواهد آن‌گاه ضررهای ناشی از جذب این دو بازیکن بیشتر هم می‌شود واستقلال با یک بحران مالی مواجه خواهد شد.

شاید اگر سمیعی که می‌دانست مجوز سرمربی استقلال صادر می‌شود و در نهایت نیز اجازه داده خواهد شد سید حسین حسینی دراستقلال بماند، چنین اقداماتی نمی‌کرد تا اکنون استقلال با فراغ بال بیشتر سراغ جذب بازیکن خارجی جدید بود.

گفته می‌شود باشگاه استقلال برای جذب بازیکن خارجی مبلغ ۱ تا 5/1 میلیون دلار نیز می‌تواند هزینه کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.