جنگنده‌های اسرائیلی با هدف قرار دادن خانه یک خبرنگار فلسطینی در نوار غزه، او را به همراه تمام اعضای خانواده‌اش به شهادت رساندند.

رژیم صهیونیستی یک خبرنگار فلسطینی، همسر و دو کودک او را به شهادت رساند

به گزارش قدس آنلاین، یک منبع در بیمارستان «کمال عدوان» در نوار غزه، امروز (شنبه)، به خبرگزاری «آناتولی» گفت این خبرنگار فلسطینی «محمد جاسر» نام داشته و خانه او در اردوگاه «جبالیا» در شمال نوار غزه توسط جنگنده‌های اسرائیلی مورد تهاجم قرار گرفته است.منبع یادشده اضافه کرد که این خبرنگار فلسطینی به همراه همسر و دو کودک این خانواده همگی در این حمله به شهادت رسیده‌اند.

به دنبال شهادت این خبرنگار فلسطینی، شمار خبرنگاران شهید از زمان آغاز عملیات «طوفان الاقصی» در نوار غزه تاکنون به ۱۶۱ نفر افزایش یافته است.

این حمله در حالی انجام شده است که ارتش رژیم صهیونیستی بامداد امروز چندین خانه را در مناطق مختلفی از نوار غزه بمباران کرد که این اقدام به شهادت و جراحت ده‌ها فلسطینی منجر شد.از پانزدهم مهر ماه سال گذشته تاکنون ارتش رژیم صهیونیستی جنگ ویران‌کننده‌ای را در نوار غزه آغاز کرده که به شهادت بیش از ۳۸ هزار فلسطینی منجر شده است.وزارت بهداشت غزه اعلام کرده است که اکثر شهدا زن، کودک و افراد مسن بوده‌اند و حدود ۱۰ هزار فلسطینی نیز همچنان مفقود هستند.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.