جواد فرحانی تهیه کننده «پدر قهوه» با اشاره به روند ساخت این اثر کمدی بیان کرد که سریال جدید مهران مدیری این روزها با بازی سام درخشانی و ژاله صامتی در مرحله پیش تولید قرار دارد.

درخشانی و ژاله صامتی در سریال مدیری/ جزئیات تازه «پدر قهوه» از زبان تهیه کننده

جواد فرحانی تهیه کننده سریال های تلویزیونی و شبکه نمایش خانگی درباره سریال جدید خود به کارگردانی مهران مدیری با نام «پدر قهوه»  بیان کرد: این یک سریال با حال و هوای کمدی است که این روزها در پیش تولید قرار دارد و به زودی کلید می خورد.

وی درباره اینکه چقدر این سریال تکمیل کننده سه گانه «هیولا» و «دراکولا» است، گفت: این مجموعه کار مستقلی است اما به لحاظ فضا شاید به سریال «هیولا» نزدیک تر باشد. به ویژه که خودم هم آن سریال را دوست داشتم.

فرحانی درباره بازیگران این سریال که متن آن را امیر برادران می نویسد، عنوان کرد: سام درخشانی و ژاله صامتی از جمله بازیگران این سریال هستند، فضای کار هم به فساد مربوط می شود و هنوز با فاسدها کار داریم.

تهیه کننده «افعی تهران» در ادامه درباره این سریال که مدتی پیش پخش آن به پایان رسید و اینکه این سریال با ممیزی هم روبه‌رو بوده یا خیر گفت: مواردی وجود داشت که روی آن نکته بوده است اما درباره همه آنها با ساترا حرف زده ایم و تعامل کرده ایم و کوچکترین چیزی نبود که آسیبی به سریال وارد کرده باشد یا بگوییم خط و مسیر را عوض کردند. ما و ساترا آنقدر تعاملات خوب داشتیم که شاید دیگران باورشان نشود و فکر کنند حتماً در سریال ممیزی هایی بوده است.

وی درباره حواشی شکایت از سریال به دلیل محتوای سکانس ناظم مدرسه بیان کرد: ما بیشتر برای معلمانی که رفیق و دوست ما بودند ناراحت شدیم. از ناراحتی آنها ناراحت شدیم و اینکه برخی به گونه دیگری این برخورد و سکانس را تعبیر کرده بودند.

فرحانی درباره اینکه با فاصله گرفتن از پخش «افعی تهران» ممکن است به این فکر کند که پایان بندی سریال می‌توانست به گونه ای دیگر رقم بخورد، گفت: من عاشق این پایان بندی هستم و فکر می کنم همین پایان بندی درست است.

وی در پایان درباره اینکه ممکن است پایان بندی سریال این تصور را در ذهن بیننده به وجود بیاورد که هر کسی به دلیل ظلمی که در گذشته به او شده به خود حق بدهد دست به قتل آدم های آزارگر و بی اخلاق بزند، عنوان کرد: برای ما هیچ چیز مهم تر از جامعه نیست. اعتقاد نداریم که یک سریال می تواند چنین تاثیری داشته باشد اما همه این ها فدای یک تار موی مردم، ما برای مردم سریال می سازیم و خدا نکند کاری کنیم که مردم بخواهند در آن آسیب ببینند.

منبع: خبرگزاری مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.